Rzeczoznawca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem czy to kogoś zainteresuje, ale myślę że nie tylko ja chcę zarejestrować wyrejestrowany kiedyś pojazd, np. motocykl. Jest jedna droga: potrzebna jest opinia rzeczoznawcy że dany pojazd jest albo zabytkowy, albo unikatowy dla historii motoryzacji. Zdecydowanie odradzam pierwszy sposób. Przy zabytku, przynajmniej teoretycznie nie można wymienić głupiego kabelka bez zgody konserwatora a co mówić jeszcze o jakichkolwiek modyfikacjach. Przy unikacie takiego problemu nie ma - oczywiście przy wydawaniu opini pojazd musi być w miarę oryginalny ale potem wolna ręka. We wczorajszej rozmowie Fleszer sugerował że to może duuuużo kosztować. A więc dziś sprawdziłem - gość bierze 150 zł + 0,70 zł za km dojazdu. Myślę że to chyba przyzwoita suma i można odżałować.
Andrzej
  
 
No to ja się dowiedziałem, że jak wsadze 2.0 to muszę zrobić homologację mojej Łady.
  
 
Witam.. ja chyba nie zdecyduję sie DOHC, ale chodzi mi po głowie, lekko podrasowanyy 1500, może rozwiercę na 1600, albo 1600 czy 1800 od RITMO/REGATTA..
ciekawe czy mnie tez czeka homologacja?.. wiesz coś na ten temat?...
  
 
Mam 1300 powiększone do 1700 i nie myślę nikomu się z tego spowiadać...Homologacja? To jakiś pomysł na wyciągnięce kasy jest !
  
 
Grzegorz2107 tak z ciekawości od czego masz włozone tłoki??
Pozdr
PRYMI
  
 
Dobrze wiedzieć bo junaczek czeka na rejestracje
  
 
Cytat:
2003-06-02 23:15:45, PRYMI pisze:
Grzegorz2107 tak z ciekawości od czego masz włozone tłoki??
Pozdr
PRYMI



Nie wiem
Pytałem, ale nie dostałem odpowiedzi, mają wgłębienia na 4 zawory więc chodziły w jakimś 16 zaworowcu. Facet nie chciał mi sprzedać tajemnicy. Coś bąkał , że to z jakiegoś renault.