Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2007-01-15 08:37:58 Od kilku miesięcy borykam się z następującym problemem. Średnio co 1,5-2 tys km odkręca się dwururka od kolektora wydechowego. Co już sprawdziłem:
- blaszki pod nakrętkami są za każdym razem zaginane po dokręceniu, - nakrętki są nowe, długie (czyli takie jak powinny być) - uszczelka jest nowa - nakrętki za każdym razem są dociągane bardzo mocno (we wrześniu przy wymianie uszczelki pod głowicą kolega dokręcił je na stole więc miał dostęp idealny). Mimo tego, średnio raz w miesiącu muszę toto dociągać. Aktualnie przestały się odkręcać nakrętki od strony koła. T od strony silnika się poluzowują nadal Czym można to zabezpieczyć? Czy jest jakaś pasta żaroodporna lub inne cudo? Niektórrzy fachowcy mówią żeby na klej a ja się na to nie chcę zgodzić, bo jakby potem coś przyszło odkręcić.... [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-02-01 19:47:08 ] [ powód edycji: Tytuł zmieniałem ] |
![]() tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2007-01-15 11:41:07 a podkładki sprężynujące Pan stosujesz ???? |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2007-01-15 16:11:42
Nie stosuję. Fabrycznie ich nie było. Muszę w takim układzie jeszcze poeksperymentować z odpowiednim doginaniem tych blaszek. Może coś rzeczywiście nie jest dokładnie dogięte. |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2007-01-15 16:37:36 dać kontre ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2007-01-16 07:15:51
Zapomnialem, kontra na jednej nakrętce jest i ta też się odkręca. Nie wiem, czy to prawda, ale czy wina może leżeć w kiepskim wykonaniu dwururki (generelnie chodzi mi o wymiary)? Kiedyś mi to zasugerowano. Dwururka faktycznie nie jest rewelacyjna (jej dolny kołnierz był na tyle źle zespawany, że walił o podłużnicę). Aktualnie w/w kołnierz został przespawany i już nie stuka, ale wątpliwości co do jakości części pozostały. |
![]() paweldobra POLONEZ Dobra | 2007-01-23 00:30:49 wez sobie na zimnym silniku dokreg dwururke.potem po zagrzaniu wez klucz oczkowy i wkladajac go odwrotnie na nakretke dokrec na chama ile sie da,tak na granicy zerwania gwintu i bedzie ok.
PS sruba ci sie nie zerwie,najwyzej klucz peknie |
![]() tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2007-01-23 09:07:25 może gwinty są już w nie najlepszym stanie i dlatego układ się rozkręca |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2007-02-03 19:24:53 Admi, szpilka na szczęście się nie wykręca. Sprawdzone. Natomiast dzisiaj jeszcze raz mi to poskręcali, poszły podkładki spręzyste, zabezpieczono wszystko blaszkami. Jak nie rozkręci się przez 3 miesiące i jakieś 5 tys km to mogę być pewien, że już wszystko OK. |