BRAK "SSANIA" W SCOUPE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik G4EK 12V - problem jak w temacie. Niestety nie znalazłem nic podobnego na forum(raczej każdy ma odwrotnie niż ja).
Kiedy odpalam go na zimno wskakuje na 1500rpm ale po ok 5 sekundach spada na 900 i stoi jak wmurowany. Sprawdzałem czujnik temp. podający sygnał na kompa - wskazania książkowe, krokowy czyszczony niedawno. Co to może być?
Wczoraj wyczyściłem PCV i trochę się poprawiło(wcześniej spadał na 900rpm po 3 sekundach). Zaznaczam, że jakiś tydzień temu działało to wszystko prawidłowo.

Drugi problem to taki, że gdy rozgrzeje się już do normalnej temperatury i jade ze stałą prędkością(niezależnie jaką) i chcę przyspieszyć to muszę dodać dużo gazu żeby się nie dusił(automat - gdy dodam więcej gazu to redukuje bieg i dopiero nabiera mocy). Dzieje się tak nie zawsze ale w 90%.
Nie posiadam instalki LPG.
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam
  
 
Ja bym sie mie martwił-przynajmniej Ci mniej paliwa bierze na starcie
  
 
Cytat:
2007-02-14 19:52:51, Tomasz1023 pisze:
Ja bym sie mie martwił-przynajmniej Ci mniej paliwa bierze na starcie


No nie wiem czy mniej bo jest niedogrzany i wbrew pozorom raczej wiecej pije
  
 
PROBLEM NR 1 ROZWIĄZANY Jednak krokowy dał ciała.

Jednak pozostał jeszcze drugi problem. Proszę o pomoc.
  
 
Cytat:
2007-02-16 16:08:14, BartBartez pisze:
PROBLEM NR 1 ROZWIĄZANY Jednak krokowy dał ciała. Jednak pozostał jeszcze drugi problem. Proszę o pomoc.



Qurwa!!!!! Teraz jest raz dobrze a raz źle. Po odpaleniu wszystko OK ale czasami jak już jest rozgrzany to nadal trzyma 1500 rpm. Bywa też tak, że zatrzymam się i mam 400 rpm, dodam gazu i wraca znowu na 400. Zgaszę go i odpalam i wszystko OK jak nowonarodzony(zauważyłem, że wiąże się to z problemem nr 2).
Co to może być? Komp pada??
  
 
http://www.hmaservice.com/webtech/ii masz tam procedure czyszczenia przepustnicy i ustawiania obrotów do twojego modelu. To na poczatek!!!!