Unitronic.pl i strojenie wolnossącego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znalazłem cos takiego http://www.unitronic.pl/Projekty/?projekt=4

Jak sądziecie, może dałoby sie z hultaja coś wydlubać? Postaram się w tygodniu napisać emalię do nich

Co prawda to nie grupa VAGa ale może warto się tym zainteresować? Jakie wasze przemyślenia w temacie?

Jezeli ten temat juz był to prosze usunąc Patrzyłem w archiwum
  
 
Mam odp ze spoko, moga popatrzeć ale nadal nie powiedzili ile na wstępie to ma kosztować. To problem jakiś podać orientacyjną kwote ? no nic czekam dalej.
  
 
cena wynosi okolo 1500zl bo ja tez sie dowiadywalem o mydyfikacje wolnossacych silnikow.z tego co slyszalem to chlopaki sa najlepsi na rynku i potrafia ladnie podciagnac moc wolnossacego silnika i nie boja sie podejmowac wyzwan z nowymi silnikami.tylko musisz do nich podjechac zeby ocenili czy dadza rade cos zrobic.....

napisz po wizycie u nich co dalej....
  
 
Treś odpowiedzi

Birąc pod uwagę wszystkie możliwości kwota zaczyna się od 1000pln a kończy na około 40000pln.
taki stage jak w linku około +10hp to koszt od 1600pln bez cold intake do 2800 z karbonowym filtrem. Filtry można zastosować nieco tańsze niz 900pln za karbon kwota z cold intake zmniejszy się. A tak naprawdę to kwota zależy od tego co sobie właściciel wymyśli do osiągnięcia a o możliwościach tuningu zawsze decyduje podatność i wykonanie silnika.są silniki gdzie taka modyfikacja daje 20hp ale są i takie gdzie przyrost jest na poziomie 4hp. Tak jak napisałem wszystko zależy od silnika i fabrycznego wykonania.

coś mi się wydaje, ze realnie to bedzie koło 2 tys za to zeby to zaczęło jeździć troche lepiej. Hmmm, trzeba się bedzie zastanowić ale jak znam życie to silniki w accencie to zapewne nie są super podatne na tuning.
  
 
czy ja wiem.nie dowiesz sie dopoki nie zobaczysz.ja uslyszalem ze moj silnik bardzo dobrze znosi modyfikacje elektroniczne i dosc spory przyrost mocy mozna uzyskac jak na wolnossacy silnik.ja do nich sie wybiore po wymianie wydechu na luzniejszy i zobaczymy ile dadza rade podbic.ale mysle ze spokojnie do 180km dobije

silniki hyundaia za granica sa ladnie wzmacniane wiec wydaje mi sie ze sa jednak podatne na modyfikacje.w stanach mozesz popatrzec ile wyciskaja z hyundaiowych silnikow
  
 
Cytat:
2007-02-12 13:51:56, wojdi666 pisze:
czy ja wiem.nie dowiesz sie dopoki nie zobaczysz.ja uslyszalem ze moj silnik bardzo dobrze znosi modyfikacje elektroniczne i dosc spory przyrost mocy mozna uzyskac jak na wolnossacy silnik.ja do nich sie wybiore po wymianie wydechu na luzniejszy i zobaczymy ile dadza rade podbic.ale mysle ze spokojnie do 180km dobije silniki hyundaia za granica sa ladnie wzmacniane wiec wydaje mi sie ze sa jednak podatne na modyfikacje.w stanach mozesz popatrzec ile wyciskaja z hyundaiowych silnikow



Cos mi się "wydaje" ze Twój silnik to ma trochę wiecej możliwości niż hultaj 1,3 12V

W moim wypadku problem jest tego typu, ze na lato czeka mnie zkaup nowych opon ( Toyo ) co mniej więcej jest połową wartości takiego dłubnięcia a jeszcze się zastanawiam czy przypadkiem alusy nie są lekko powichrowane ponieważ przy 160 wpadał mi w makabryczne wibracje a wiem, że pojedzie więcej. Na razie zwaliłem to na opony stare, który są w stanie na hmm palenie gumy albo drift

Ponadto dochodzi kwestia tego, ze niestety oni zadnego H nie dłubali i ciężko wymagać od nich zeby powiedzili mi ile się da za powiedzmy 2k PLN bo jeżeli 7 km to lipa troszkę się boję ze przy relatywnie sporych nakładach finansowych efekt będzie mizerny tudzież kiepsko odczuwalny

Narazie musze zbierać na opony i odsapnąć po doprowadzeniu samochodu do stanu praktycznie idealnego technicznie ( jeszcze tylko ten zdaje się cholerny pasek co mi pogwizduje muszę sprawdzić ) i bede sie poważnie zastanawiał nad unitroniciem

A moze iść na całość http://www.youtube.com/watch?v=_43AOdfKcbY tylko lusterka normalne zostwić i cwyilne kolorki

[ wiadomość edytowana przez: kml dnia 2007-02-12 20:49:02 ]
  
 
Ach... ACC WRC jest przefajny Coś pięknego, szkoda, że tak krótko jeździł w rajdach i szkoda, że Hyundai nie kontynuuje budowania aut rajdowych. Ot, choćby Getz Super 1600

Sorry za OT
  
 
Cytat:
2007-02-13 08:37:36, MacTB pisze:
Ach... ACC WRC jest przefajny Coś pięknego, szkoda, że tak krótko jeździł w rajdach i szkoda, że Hyundai nie kontynuuje budowania aut rajdowych. Ot, choćby Getz Super 1600 Sorry za OT



No cóż biorąc pod uwagę "sukcesy" to się nie dziwie, ze nic już nie robią Szkoda.