Skaczące Obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam juz pojęcia po wymianie części za 1300 zeta obroty dalej skaczą. Czy może być to wina sprzędła ? ( ślizga się) Wszystkie uszczelki wyminiłęm itp. Słyszałem że to może być coś z gaźnikiem. Ludzie pomóżcie. . Odrazu mówie że jak zgaśnie zapala bez problemu nawet po mrozach. I nie mam już pojęcia co to może być . Jakieś pomysły ? Jestem otwarty na wszystkie.(prawie)
  
 
trochę było na ten temat....a Ty podałeś niewiele info
1.napisz co wymieniłeś i jakie to były cześci (firmowe czy inne, nowe, uzywki...itp)...sporo tego za1300...
2.jakie sa objawy, na zimnym, na ciepłym, jak jedziesz, jak stoisz...
3.czy masz lpg?
4.jaki masz silnik (piszesz o gaźniku, a w profilu masz 94r)
  
 
A wiec.
-wymieniłem olej
- płyn w chłodnicy
-uszczelke do kolektora
-pasek klinowy
-zregenerowałem głowice
-uszczeleke rury wydechowej
- -"- katalozatrora
-uszczelak pod głowica
-uszczelka misy olejowej
-filtr oleju
-paselk rozrządu
-uszczelka kolektora ssącego i wydechowego
-pierścienie tłokowe
- Silniczek krokowy (używany)
Nie mam gazu.
... Moge powiedzieć tyle co wiem że mam escorta z 1993 roku i tyle wiem. Wiec tak objawy są takie że odpalam i jest good jak jest ziomny (o dziwno) nie gaśnie jak go pogazuje troche to sie zaczyna polka czyli obroty spadają i gaśnie jak go na luz wrzucam.
  
 
Z tego widać, że ze 2-3 pozycje mogły odpowiadać za obroty.
Ja bym sprawdził jeszcze:
1.Swiece i przewody WN
2.Filtr powietrza
3.Owy krokowiec (nie zawsze używka dobrze pracuje) i jego uszczelka
4.Odpowietrzenie skrzyni korbowej
5. zasysanie lewego powietrza
Trochę było na ten temat na forum. Wpisz w wyszukiwarkę obroty, krokowiec itp.
  
 
a jak ci te obrot skaczą tzn jak jedziesz to ci szarpie czy tylko jak na luzie to wtedy falują ???
ja u siebie mam to samo wymieniłem silnik krokowy i wydawało sie że jest ok aż doi momentu gdy okazało sie że silnik krokowy który włożyłem jest nie sprawny więc znalazłe jeszcze jeden i znowu ta sama bajka myślę że to może byc czujnik tem wody podający sygnał do kompa (u mnie jak sie nagrzeje to wraca wszystko do normy) a cha u mnie jak jadę to nic nie szarpie i jedzie ładnie tylko jak wciskam sprzęgło to zacxzynaja obroty skakać
  
 
czasami szarpie właśnie. Ehh chyba sobie zrobie liste i pójde z nią do mechanika i niech sprawdza po kolei A wiec zaczynamy co jeszcze można sprawdzić ? (BTW krokowiec jest dobry bo sprawdzili mi go i działał normalnie)
  
 
Czujnik ciśnienia w dolocie (albo podciśnienia, jak kto woli), czyli MAP. Ewentualnie przewody z nim związane.
  
 
mówisz że to może być to? Hmm Zobaczymy )
  
 
a cewka
  
 
nie wiem naprawde nie znam sie na mechanice zbieram pomysły.
  
 
Cytat:
2007-02-06 21:21:52, Matys318 pisze:
a cewka



Też może być. Można się pokusić o jej zmierzenie.

W każdym razie najprawdopodobniej silnik kolegi to 1,4CFi
  
 
Acha. Możliwe nie powiem wam jaki to bo po prostu nie wiem . Hmm to już mamy 2 możliwości cewka (tylko czego) i ten czujnik. Hmm trzeba się przejechavc do mechanika.
  
 
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Bo jutro jade do mechanika i chce sie dowiedzieć ile to bedzie kosztować
  
 
Nowa cewka zapłonowa to ok 280 zł. Czujnik w serwisie - nawet nie pytaj, używka jakieś 50-60 zł.