| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2007-02-06 18:50:04 odłacz radio całkowicie i zobacz |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-02-06 21:13:39 Generalnie ciężko stwierdzić co jest przyczyną zwarcia... Heh. Nie zwarcia, bo zwarcie zawsze kończy się przepaleniem któregoś z bezpieczników, zapaleniem się wiązki lub eksplozją akumulatora (niestety). Jeśli chodzi o klapę i problemy z nią związane to wygląda mi to na brak masy. Masa do ogrzewania szyby i napędu wycieraczki przebiega przez zawiasy tak więc na początek polecam WD 40. Jeśli chodzi o to że auto nie gaśnie, przyznaje też bym był w szoku. Przyzwyczailiśmy się do takich pewników: przekręcamy kluczyk - zapłon, wyłączamy - auto gaśnie. Wilk pewnie ma racje, choć może też szwankować stacyjka. Raczej nie będzie to miało nic wspólnego z radyjkiem, a już na 100% z głośnikami. Znacznie częściej zdarza się że po zmianie włąściciela są problemy z odpaleniem auta w skutek samozwańczego zabezpieczania auta przed kradzieżą itp. Na początek sprawdź masę na klapie i podaj więcej szczegółów na temat dziwnej pracy silnika po niby-wyłączeniu stacyjki.
Pozdrawiam. |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2007-02-07 21:30:40 Obejrzyj też skrzynke bezpieczników jak wyglądają w niej styki poszczególnych wiązek i połączenia. |
okkonrad Ford Escort Rzeszów | 2007-02-08 09:26:35
Mialem dokladnie to samo, do tego dochodzi zapewne jeszcze swiatlo przeciwmgielne tylne. Tj powyzej WilK napisał należy przeczyścić te 3 bolce w klapie jak i blaszki do których te bolce po zamknięciu klapy dobijają, bo te zazwyczaj lubią być zaśniedziałe. Drobny kosmetyczny zabieg i powinno być wszystko OK. Pozdrawiam i powodzenia! |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-02-08 09:32:28
Jeszcze trzeba zwrócić uwagę na prawy styk w pasie tylnym. Otóż on jest na sprężynce i łączy masę do szyby i wycieraczki, a w przypadku otwarcia klapy łączy masę lampki oświetlenia bagażnika. |