Czy warto założyć filtr stożkowy do espero??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam się nad zamontowaniem filtru stożkowego. Moze ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie i poleci czy warto i jaki zastosować. Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
Zastanawiam się nad zamontowaniem filtru stożkowego. Moze ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie i poleci czy warto i jaki zastosować. Pozdrawiam.



Witaj napisze Ci tak,zanim inni Cie zjedza !!........W Y S Z U K I W A R K A !! temat byl wiele razy poruszany !!!!
  
 
to fakt, pomyślałem o tym po czasie. Ale cóż dajmy pole do popisu wyjadaczom
  
 
Polecam nalepki tjóningowe. Efekt działania podobny, a o ile tańsze są.
  
 
Ha ha ha, świetne poczucie humoru, choć lekko Angielskie, no ale należą się oklaski za próbe pomocy. Tak dalej. Pozdrawiam.
  
 
A zworkę chociaż masz?

PS. To nie poczucie humoru. To SPECYFIKA!
  
 
Cytat:
2006-07-23 15:16:14, piotr_ek pisze:
Polecam nalepki tjóningowe. Efekt działania podobny, a o ile tańsze są.


No cóż lussi...może to Kolega Piotr napisał nieco inaczej ale sedno sprawy ujął trafnie jak najbardzi

Nie ma sensu inwestować w stożek , chyba że dla efektu wizualnego...zrobisz jeszcze ładny przeźroczysty windows we masce i chociaż tyle będziesz z tego miał ( no może jeszcze psychiczny komfort jak się naczytasz ileż to te cudowne stożki nie dodają mocy i takich tam ...dla pełni poczucia powera możesz dorzucić jeszcze magnetyzerki )

Pozdrawiam
  
 
O tak, tak koniecznie magnetyzer jeszcze!

Powyłapuje metalowe drobiny które przepuści stożek (np. śruby, puszki po piwie, felgi)
  
 
mi na przykład nie chodzi o osiagi tylko o dzwiek, ale czy przy LPG stozek nie popieprzy czegos ???? i czy w ogole zdrowe to jest dla silnika ???


[ wiadomość edytowana przez: hard-drive dnia 2006-07-24 18:40:37 ]
  
 
Cytat:
2006-07-24 17:58:04, hard-drive pisze:
mi na przykład nie chodzi o osiagi tylko o drzwiek, ale czy przy LPG stozek nie popieprzy czegos ???? i czy w ogole zdrowe to jest dla silnika ???


O dżwięk ?? ...jedno Ci powiem...długo będziesz szukał , które łożysko z okolic silnika szlag trafił ...dopóki się nie przkonasz że dziwny hałas pochodzi ze stożka....fcale a fcale to nie jest fajne ....a na żaden inny dżwięk to się nie przekłada ..Wg mnie nie ma co poruszać kwestii zdrowia ....może po drugim milionie kilometrów da się to stwierdzic ....inaczej wątpię

Znam co najmniej 2 osoby co mają stożki i LPG ...nic się nie dzieje nienormalnego
  
 
a więc chyba sobie daruje ten stożek, myślałem że chociaż trochę polepsze sobie osiągi silnika w ten prosty sposób, ale cóż mogem swojego CRX-a nie sprzedawać to nie musiałbym kombinować. Pozdro dla wszystkich.
  
 
Myślę że przeznaczając te pieniążki na dobry przegląd, regulację, olej bardziej poprawisz osiągi.

pozdrawiam!
  
 
Potwierdzam dzwiek sie nei zmienia. chyba ze jaksi wielki stozek z dolotem prostym i w ogole t mzoe bedzie cos inego, ja zalozylem na probe dzwiek byl tkai sam (a o to mi chodzilo zeby sie zmienil) wiec zdjolem. lepiej wyjac uszczelke miedzy katalizatorem a reszta wydechu i wsadzic tam monete skrecic mocno i masz gang jak siemasz
  
 
Cytat:
2006-07-24 19:10:51, lussi2 pisze:
... myślałem że chociaż trochę polepsze sobie osiągi silnika w ten prosty sposób ...



Jeśli zdecydujesz się na sam "stożek", najlepiej w fabrycznej puszce filtra (choć po co, jeśli podobny efekt uzyskasz na bawełnianej wkładce) to masz szanse nie popsuć fabrycznych parametrów pracy silnika.
Cały układ dolotowy, jego pojemność jak i zjawiska rezonansowe są wbrew pozorom dość rozległym tematem.
Poza tym coś za coś.
Wszystkie tego typu filtry za sprawą większej przepustowości powietrza mają gorsze właściwości filtracyjne.
Oznacza to, że przepuszczają m.in. drobiny kwarcu, który potrafi dość perfidnie narobić spustoszenia w culindrach.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2006-07-24 19:10:51, lussi2 pisze:
ale cóż mogem swojego CRX-a nie sprzedawać to nie musiałbym kombinować.



Fajnie... zawsze kupowałeś dźwięk silnika, a nie auto takie czy inne?
  
 
Ja mam zalozony stozek w 1,5 z LPG. Siedzi wlozony w fabryczna obudowe filtra. Ale to jest tylko kolejny krok w tym co bylo robione z autem. Sam stozek nie wiele zmieni. Poza tym trzeba pamietac, ze stozek daje efekt w wyzszym zakresie obrotow, wiec jesli ktos jezdzi do 3000 rpm to nic nie zauwazy. A co do problemow z LPG - na razie nie zuwazylem, a kilka kilmetrow juz zrobilem. Jedyne co sie jawnilo to na przegladzie okresowym diagnosta stwierdzil, ze mam dziwnie duzo powietrza
  
 
Cytat:
2006-07-25 00:58:13, SpeedR pisze:
...Wszystkie tego typu filtry za sprawą większej przepustowości powietrza mają gorsze właściwości filtracyjne. Oznacza to, że przepuszczają m.in. drobiny kwarcu, który potrafi dość perfidnie narobić spustoszenia w culindrach...."


Oczywiście dot. to zapewne, jak pisałem wcześniej, silników o prebiegu rzędu 2 mln.km

...Konia z rzędem temu , kto wskaże silnik "uszkodzony" z powodu "większej przepustowości powietrza"..tudzież "gorszych właściwości filtracyjnych"...filtra stożkowego.

Może mikroskop elektronowy jest w stanie "coś" na powierzchni np.gładzi cylindrowej wykazać ale nigdy nie wiadomo jaka tak naprawdę była przyczyna tego "czegoś"...natomiast ....rzadko kto ma takowy w garażu a inaczej będzie niemożliwym dopatrzeć się "spustoszenia"

Pozdrowionka!
  
 
a ja widziałem taki patent ze koles miał spód obudowy filtra wyciety.
efekt drzwiekowy super. co o tym sadzicie ????


[ wiadomość edytowana przez: hard-drive dnia 2006-07-26 16:19:42 ]
  
 
bedzie zassysalo cieple powietrze z komory silnika wiec zmuli fure. Tak wg. mnie
  
 
Cytat:
Jeśli zdecydujesz się na sam "stożek", najlepiej w fabrycznej puszce filtra (choć po co, jeśli podobny efekt uzyskasz na bawełnianej wkładce) to masz szanse nie popsuć fabrycznych parametrów pracy silnika.
Cały układ dolotowy, jego pojemność jak i zjawiska rezonansowe są wbrew pozorom dość rozległym tematem.
Poza tym coś za coś.
Wszystkie tego typu filtry za sprawą większej przepustowości powietrza mają gorsze właściwości filtracyjne.
Oznacza to, że przepuszczają m.in. drobiny kwarcu, który potrafi dość perfidnie narobić spustoszenia w culindrach.



SpeedR nieprzesadzaj. Ja widzialem same zalety stozka z power rurao dzieku niewspominajac. Filterek czyscisz nasanczasz olejkiem i smiga jak zloto. Ja odczulem poprawe po zalozeniu stozka z power rura. Lepiej auto sie zbieralo i dzwiek byl super