Na LPG chodzi, na Pb jest klapa ;(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odpala na Pb, ale odrazu gaśnie;-( całkowity brak wolnych obrotów, a powyżej 2000 prycha i strzela jak bździuch ;( A na LPG wszystko jest oki... Niespotykane co? Jakieś sugestie? Może krokowy? Albo wtryskiwacze?
  
 
pompa paliwa? wyłącznik wstrząsowy? filtr paliwa?
  
 
Cytat:
2007-02-10 18:33:57, on-driver pisze:
pompa paliwa? wyłącznik wstrząsowy? filtr paliwa?



miejmy nadzieję że to ostatnie
  
 
jak odpala to odrazu się dusi i gaśnie czy jesszcze możesz podciągnąć na obroty?? i czy po przekręceniu kluczyka słyszysz pompke?
  
 
moge podciągnąć na obroty, ale jak puszczę to gaśnie odrazu.
  
 
sprawdz jutro czy bzyczy pompka ale raczej gdzie indziej przyczyna skoro odrazu niegaśnie
  
 
Pompka bzyczy... to chyba całe szczęście co?
  
 
to i ja sie podłacze qmprel ma problemn odpala na Pb wolne obroty ok ale kreci sie do 4tys rpm i wiecej nie da rady a podczas jazdy tylko do 3tys rpm filtr paliwa nowy co moze jeszcze byc przyczyna????
  
 
Wiesz, ze mnie taki mechanik jak z ciebie ksiądz tak więc mnie nie pytaj chyba fordzik musi jechać do lekarza...
  
 
gelu masz na lpg?? ja ostatnio wymieniłem świece i dostał z 4 tys. do 5,5 tys obrotów
  
 
Cytat:
2007-02-10 20:48:16, on-driver pisze:
gelu masz na lpg?? ja ostatnio wymieniłem świece i dostał z 4 tys. do 5,5 tys obrotów



tak dokładnie jest na lpg !!!! i myslicie ze to wystarczy??
  
 
niekoniecznie ale u mnie zdało egzamin. jednak niezawsze jest to samo. ja byłem pewny że to świece bo prychał nierówno jak był zimny i przy zmiane z pb na lpg, ale u ciebie może mulić co innego
  
 
ja tu bym jeszcze dodal np woda w paliwie zapieczone wtryski o ile samochodzik nie smiga na PB i ma odłączona pompke paliwa gdy chodzi na LPG to jest duza sznasa ze wtryski kaput pozatym koniecznie sprawdzic przeplywke do zwyklego gazu nie potrzebna a wystarczy jeden strzal i moze byc po niej i juz na Pb nie pojedzie co jeszcze sprawdzic cisnienie w ukladzie paliwowym najprosciej i najmiej dokladnie to zdjac przewod zasilajacy mono wtrysk lub listwe wtryskiwaczy o przekrecic kluczy obserwowac powinno dosc obficie poleciec paliwko (uwaga na oczy itp)
  
 
LPG to fajna sprawa poki cos nie nie psuje.
Co do obrotów to wiele rzeczy ma na to wpływ. swieczki przewody filtry, zatkany katalizator i to bym obstawiał.
  
 
ech ech ech, wyszukiwarka się kłania... (kangur)
A) wyczyścić przepływomierz (było na forum jak)
B) przeczyścić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej (też było jako)
C) sprawdzić stan rurki od odpowietrzania skrzyni korbowej do kolektora dolotowego (ewentualnie sprawdzić stan "fajki" zakładanej na zawór odpowietrzania skrzyni korbowej)
D) Jeżeli dusi się na wyższych obrotach zarówno na LPG jak i na Pb - sprawdzić drożność układu wydechowego ze szczególną uwagą na katalizator.
powinno pomóc, ta jak pomogło mi i kilkoro innym forumowiczom
  
 
ja bym tez stawiał na wtryski chyba bedziesz musiał wymienić listwe wtryskowa to samo miałem w sierce 2.0dohc na gazie była i sie zapiekło po wymianie listyw chodziła jak strzała
  
 
Cytat:
2007-02-10 22:29:18, marcinson pisze:
ja bym tez stawiał na wtryski chyba bedziesz musiał wymienić listwe wtryskowa to samo miałem w sierce 2.0dohc na gazie była i sie zapiekło po wymianie listyw chodziła jak strzała


jest to możliwe, ale osobiście bym się wstrzymał...
  
 
a wcale nie prawda... ja ostatnio miałem to samo, na LPG chodził ok a na Pb nie dało się jechać.
Ja jestem pewien że będzie to filtr paliwa !!!
wymień i zobaczysz jaki syf masz w tym starym filtrze.
Pozdr.
cena to ok. 45zł
  
 
Cytat:
2007-02-11 21:34:15, misiaczek192 pisze:
a wcale nie prawda... ja ostatnio miałem to samo, na LPG chodził ok a na Pb nie dało się jechać. Ja jestem pewien że będzie to filtr paliwa !!! wymień i zobaczysz jaki syf masz w tym starym filtrze. Pozdr. cena to ok. 45zł


nie chciałbym Ci zarzucać niedoświadczenia w tej kwestii, ale przechodziłem to wraz z kilkoma kolegami z forum i mam jednak jakieś pojęcie na ten temat. Oczywiście można podejść kompleksowo i od razu wymienić listwę wtryskiwaczy, filtr paliwa, separator oleju, zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, gumową fajkę, przewody gumowe od odpowietrzania skrzyni korbowej, przepływomierz, czujnik temperatury zasysanego powietrza, czujnik temperatury płynu chłodniczego, pochłaniacz par paliwa i jego zawór, katalizator i tłumiki. Pytanie tylko po co?? Może lepiej zrobić to w jakieś kolejności, która już ktoś sprawdził nie jeden raz?? Ja nikogo do niczego nie namawiam: Twój cyrk - Twoje małpy.
  
 
a ja dołącze się jeszcze tutaj z moim problemem..

Na LPG chodzi bez problemu na PB już troche gorzej, a dokładnie rzecz biorąc:
1) na zimnym silniku i jak jest włączone ssanie to OK
2) na ciepłym silniku po wrzuceniu luzu silnik zanurkuje do 500rpm a potem wróci do 900rpm (rzadko, ale jednak czasem mu sie zdaży że zgasnie), a jak już powróci i stoje np na światłach to obroty skaczą 900 - 1700 - 900 - 1700 (tak co kilka sekund sobie skacze)

Czy to może być przepływomierz?? czy coś jeszcze?

acha.. dodam, że po zresetowaniu kompa na jakiś czas pomogło i autko chodziło w normie (po jakimś 800-1000km od zresetowania problem znowu powrócił)