Kupno Fiata 127.Porady

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Zastanawiam się nad zakupem Fiata 127 mk3 szport.Mój dylemat polega na tym,że będę tym autem jeździł na codzień.Konkretnie chodzi mi o dostępność części i awaryjność autka.Zdaje sobie sprawe że za ok. tysiąc zł. niekupie idealnego auta,ale niechciałbym na biegu wrzucić w niego koljnego tyśka.Czytałem na forum,że dostępność części blacharskich stoi na przyzwoitym poziomie,jak z mechaniką?Wszelkie uwagi i porady mile widziane
Pozdrawiam serdecznie
Bartosz.
  
 
Najwazniejsza jest blacha,blacha i jeszcze raz blacha.Nie licz na to ze auto bedzie tanie w eksploatacji , 1.3 sport po miescie pali min 10l - tyle podaje producent i nizej raczej nie zejdziesz , na trasie jest duzo lepiej.Samochod generalnie raczej dla pasjonata z pieniedzmi , ktory lubi majsterkowac i szukac czesci po calej Polsce ,wiekszosc czesci na zamowienie. Awaryjnosc zalezy od egzemplarza a w zasadzie od jego stanu , teoretycznie nie ma sie w nim co psuc bo jest prosty jak maluch czy duzy fiat.Orientacyjne ceny czesci ktorych nie da sie podpasic z innych fiatow : filtr powietrza - grubo ponad 20zl , amortyzatory przod od 150zl szt. , tyl ponad 250 zl szt., dwurorka od 90zl .Reszta czesci ktore zuzywaja sie podczas eksploatacji jest w normalnych cenach , wiele pasuje z innych modeli fiata .MkIII jest najbardziej cywilizowana wersja fiata 127 , wygodny, funkcjonalny , paliwo zerny dupowoz z dobrym odejsciem
  
 
Cytat:
2006-09-30 15:29:26, mysza127 pisze:
............ tyl ponad 250 zl szt., ......




.... oj przesadziles i to grubo ze dwa razy.... na tyl amorki olejowe Delphi po 80zl/sztuka - Trzebnicka Wroclaw - informacja z sierpnia..

Pozdrawiam
P.S.

Co do spalania 1,3 tez sie nie zgodze.... na trasie owszem malo pali... ale 10l/100km w miescie to mi jeszcze nigdy nie wzial.... a wolno nie jezdze...
  
 
P-O-D-L-O-G-A!!!
  
 
I co marcgewa masz już czarnego sporta?
  
 
Dobrze obejrzyj bude, a szczegolnie miejsca, ktorych nie widac na zewnatrz. Podluznice przednie wartuchy z przodu, mocowania tylnego amrtyzatora, tylne nadkola za amrtyzatorem bo tam robia sie dziury itd. Mozesz tez sprobowac go podniesc oryginalnym podnosnikiem i zobaczysz czy prog nie wchodzi w podloge. Wazne tez sa mocowania przedniego stabilizatora, jesli sa ponadrywane to sporo roboty jest zeby to dobrze zreanimowac. Lepiej poszukac jak najlepszego egzemplaza z jak najlepsza blacha niz kupic taniej i potem spawac.
Jesli chodzi o silnik to warto sprawdzic walek rozrzadu pod katem stracia krzywek. Trzeba zdjac dekiel ale moze waro niz potem placic za regenarcje wszystkich krzywek. Mi sie jeszcze nie trafil silnik 1.3 z dobrym walkiem. Poztym czesci silnikowe kupisz wszystkie w normalnych cenach oprocz tlokow ale chyba nie bedziesz odrazu robil remontu generalnego.
Do zaiwsszenia kupisz tez prawie wszystko. Tak jak Toront mowi we Wroclawiu sa najtansze amortyzatory do 127
Ostatnio maiem problem z tylnymi wachaczami, ale mozna kupic zestaw naprawczy.
  
 
Co do ceny amorow to chyba faktycznie przesadzilem skoro piszesz ze kosztuja 80zl .
Co do spalania to napewno sie nie pomylilem , i dodam ze tyle spala latem , mowa o typowo miejskiej jezdzie (przeciskanie sie przez miasto).Na trasie przy 120km/h schodzi grubo ponizej 7l.Jak zaczolem jezdzic autem na codzien to wytrzymalem tydzien i rozgladalem sie za gazem .Moj rekord spalania w 1.3 to 10l na 20km. .Obecnie jezdze na walku 50hp i spalanie znacznie spadlo.
  
 
sprzedam FIAT 127 sport rok prod. 1984. Bardzo fajny samochod ale niestety musze sie z nim rozstac Mam nowy samochod a dwuch nie moge miec. Co do samochodu to jest zadbany i od ponad 10 lat jezdzil nim moj dziadek. W ciaglej eksploatacji. Wiecej informacji udziele na e-mail. Oto moj adres: sugajniak@o2.pl cena auta to 800zl do malej negocjacji
  
 
gaz to zło ale 2 tys na rok więcej w kieszeni heh