| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mackos Katowice | 2007-02-10 11:14:23 Escort 1.8D, 1992r. MK6
Witam. Mam kilka żaróweczek wypalonych w desce rozdzielczej i chciałbym je powymieniać na nowe, wyczytłem, że potrzebne są żaróweczki typu T5 bez cokołu i tu mam pytanie: czy są to, mają być żaróweczki z obudową czy bez obudowy? Na allegro znalazłem zamienniki diodowe, podobno lepsze. Czy to mają być właśnie takie? A może właśnie takie ? [ wiadomość edytowana przez: mackos dnia 2007-02-10 11:16:32 ] |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-02-10 11:20:16 Lepsze są diody, a jesli tak to diody z oprawką bo spalone zarówki trzeba wykruszyć z obudowy i pozniej dopiero można wstawić tą diode |
marimar Sympatyk FEFK XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2007-02-10 12:18:23 albo na szrot
ja zabuliłem 2 zł za garść takich żaróweczek w oprawkach(14 szt.) |
retrospect byl MKV Opole | 2007-02-11 21:17:52
uzyj wyszukiwarki.. [ wiadomość edytowana przez: retrospect dnia 2007-02-11 21:18:32 ] |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-02-11 21:19:36 też musze wymienić żaróweczki. ostatnio widziałem takie niebieskie w sklepie. Musze zobaczyć czy mam takie same i wymienie wszystkie na blue . jak wymienie to dam jakieś fotki |
Carmen13 Escort Cabrio MKVI Wilga | 2007-02-11 21:35:02 Tylko jak macie podświetlone zegary od spodu i wskazówki świecą na czerwono to zmiana żarówek na niebieskie niepodświetli wskazówek (nie będzie ich widać) sam to sprawdziłem.... |
art13 MK VI, combi 1.6 16V Tychy | 2007-02-11 23:51:56 Ja mam diody zamiasta żaróweczek, licznik mam doswietlony na niebiesko dwoma diodami - odpowiednikami żarówek 5W5 -2 szt, zegary podswietliłem tym co bylo z ta różnicą ze powycierałem acetonem zielona farbe z podspodu, nie podswietliłem zegara temperatury, włacznik dumchawy chyba 2 szt 3W3 niebieskie diody do podswielenia.
Efekt jest taki że licznik mam doswietlony na niebiesko z zewnątrz natomiast same zegary oryginalnymi zarówkami z licznika na biało wygląda na lekko pomarańczowo - biało . Zegarek podswietliłem białą dioda - efekt jest taki jak by to była lekko stalowa fioletowa biel -zaje..scie a eksperymentowałem wczesniej z niebiskim i pomaranczem. Zrobie foty w przyszły wekend i tyle skromnie bez wiochy
Nie kupujcie diod u ---> concord2 <--- i czegokolwiek wogóle to naciągacz, właśnie przez niego nie dokończyłem podswietlenia bo zarówki wysyla mi od 7 miesiecy i do tej pory nie otrzymalem paczki -palant a na koniec zaproponowal cytuje "zeby było uczciwie proponuje zwrot polowy sumy" kase przelałem 10 min po zakonczeniu aukcji Zanim wydacie kase czytajcie komentarze |
Blured Lancia Kappa JTD Pruszków | 2007-02-12 10:22:40 do mk VI kupiłem diody jak T5, czyli z oprawkami zielone/ uwaga zielony jako dopełniający kolor czerwonego, zabrał kolor czerwony z pokrętła i widać tylko zielony/ do włączników diody bezcokołowe........T5 ss
z firmy LED DESIGN
2.00 2.59 |
Nagara Ford Escort CLX MKVI Poznań - Gorzów Wlkp. | 2007-02-12 16:54:34 a ja tez mialem problem z zaroweczkami i ciezko bylo je dostac bo zamienniki nie pasowaly i trzeba bylo je przerabiac, ale na szrocie wyjalem od renaulta espas i pasuja lepiej niz oryginaly!! |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-02-12 20:56:43 Do pokręteł, o ile chce się zachować oryginalny kolor najlepsze są diody białe. Można po starciu acetonem zielonego zafarbu od wewnętrznej strony pokrętła, wstawić też innych kolor diody. Natomiast do pokrętła temperatury musi być koniecznie biała. Bo są kolory i niebieski i czerwony i tu nic się nie poradzi.
Zegra - dowolny kolor diody. Co do licznika, to mam białe tarcze i nie wymieniałem na razie oświetlenia górnego, ale pomyśle o tym, jak zrobi się cieplej. |