| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2007-01-30 19:14:31 Moim zdaniem to nie swiece, bo po przejechaniu 60km powiniennes go uruchomic po 10 min nawet bez grzania swiec :/ raczej cos z paliwem |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-01-30 19:36:00 A wg mnie znikneło ci napięcie z zaworu "stop" na pompie. Może skrzynka bezpieczników???? Trzeba by sprawdzić czy obwód stop ma coś wspólnego ze świecami, a ściślej mówiąc z ich zasilaniem. A może poprostu zbieg okoliczości.
Diesla nie moża zalać. Śruba odpowietrzająca powinna być na ręcznej pompce. A gdzie tam do remontu pompy
Ten + to nie głupi pomysł ale nie na stałe, chociaż jak powszechnie wiadomo prowizorki trzymają się najdłużej
Paliwo powinno wydobywać się z nazwijmy to pokaźną siłą. |
viwaldi68 Krosno | 2007-01-30 19:43:51
Z tą pompę muszę bliżej poznać. Nie jestem pewien czy mam ręczną pompkę , ktoś kiedyś pisał że nie wszystkie fordki mają coś takiego. Z tym + to tylko było chwilowe, próbowałem go zapalić, nic na stałe dzisiaj przekaźnik działa. Właśnie to paliwo mnie męczy, u mnie jak krew z nosa leci. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-01-30 20:11:55 To "paliwo" sprawdzałeś w czasie pracy silnika??? Bo jeśli jest wyłączony to może się sonczyć jak krew z nosa. |
viwaldi68 Krosno | 2007-01-30 20:16:12
Tak właśnie podczas pracy silnika sprawdzałem i bardzo kiepsko się sączy. Nie wiem czy przedmuchanie kompresorem tych przewodów odniosło by pozytywny skutek? |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-01-30 20:18:21 podaj dodatni impuls na zawór przy pompie (z góry masz przewód na fastonie - pompa lucas) odłącz go i podepnij tam + z akumulatora, moze przewod padl i elekrozawor ni epuszcza paliwa do pompy, ew slyszalem ze ma ona jakies gumki, kiedys mialem tak ze wyjalem kluczyk ze stacyjki a silnik chodzil - gumka od elektrozaworu siadla, to plus regulacja pompy dalem 200zl |
viwaldi68 Krosno | 2007-01-30 20:31:05
sprawdzę dzięki |
viwaldi68 Krosno | 2007-01-31 18:44:06 Przewód jest ok, na pracującym silniku po wypięciu go drynda zgasła.
Nawet ilość paliwa i jego ciśnienie się zwiększyło na rurkach do wtrysków (dostał dzisiaj po zaworach). Temat uciekającego paliwa sprawdzę jutro bo rzeczywiście po nocy muszę go trochu pokręcić. pozdrawiam |
viwaldi68 Krosno | 2007-02-02 22:15:59
No i sprawdzałem. Sytuacja jest następująca: 1. Ciepły silnik pali na dotyk SZOK lepiej niż w lecie
2. Silnik zimny po kilku godzinnej stójce, trzeba pokręcić 2 - 3 razy 3. Paliwo, raczej nie ucieka bo mam założoną wizurkę za filtrem paliwa i tam widać że jest cały czas. 4. Elektrozawór powinien być ok bo na pracującym silniku wyciągając spinkę z przewodem silnik gaśnie (poprawcie mnie jeżeli się mylę) 5. Przewody doprowadzające i odprowadzające nadmiar paliwa przedmuchane kompresorem 6. Nowe świece, akumulator, filtr paliwa, filtr powietrza. 7. Wyczyszczony kolektor ssący. No i pali jak smok. To chyba jakaś epidemia padła na fordki 1.8 D bo widzę dużo nowych postów z bardzo podobnymi objawami do mojego .
A może problem tkwi we wtryskach, nie rozpylają paliwa tylko leją jak z wiadra (sprawdzałem je jesienią)? |
viwaldi68 Krosno | 2007-02-17 19:01:44
Sprawa się wyjaśniła Jak zwykle jakaś popierdułka podczas sprawdzania świec jedną diabli wzięli urwała się w środku
sprawdzono: wtryski ok ciśnienie na 3 cylindrach po 31 atm czwarty 30 zawory ok teraz pali bdb oby jak najdłużej Może komuś się przyda to że sam sobie odpowiadam
można zamknąć mój temat [ wiadomość edytowana przez: viwaldi68 dnia 2007-02-17 19:02:26 ] |