MotoNews.pl

Przełącznik gaz-benzyna do BLOS"a

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem na etapie robienia elektryki do mojej instalki (szumnie powiedziane) raptem kilka przewodów i dwa przekaźniki.

Instalacja to 1 generacja (BLOS) tylko ze silnik wtrysk. Więc jaki mam użyć przełącznik gaz-benzyna ?

potrzebuje przelacznika ktory po przelaczeniu na gaz, odlaczal by wtrysk benzyny z jakims opoznieniem, 2 sekundy? ale moze nie ma takiej potrzeby ?

na stronie BRC znalazlem taki przelacznik:
Cytat:
Centralka Base -zdjęcie

Przełacznik Base faktycznie jest to centralka elektroniczna przeznaczona do samochodów gaznikowych z instalacja gazowa posiadajaca reduktory elektrycznie sterowane BRC. Dostepny w dwóch wersjach: Res. z czujnikiem rezystancyjnym ze wskazaniem poziomu i Ris. tylko z kontrolka rezerwy.

czy ktos moze wie jak ten przelacznik dziala? jakis pinout? i na czym polega elektroniczne sterowanie reduktora? myslalem ze tylko na dodatkowym przycisku od 'ssania' ale tutaj jest tylko jeden przycisk.

Witam.
Sam od mniej wiecej roku uzywam BLOS'a w aucie z LPG i chwale sobie, co do przelacznika to mozesz zmajstrowac go tak jak napisales na dwoch przekaznikach, opoznienia odlaczenia wtrysku nie potrzebujesz, u mnie od razu przy wlaczeniu na lpg odcina przekaznik wtrysk i jest ok.

pzdr. Grzesiek

dzieki za odpowiedz. rure od redkuktora do blosa bede mial dosyc krotką, ok 30cm ale mimo to nawet jeśli byłaby 1 sekunda zwłoki to boję się że silnik może zgasnąć po odłączeniu benzyny, tymbardziej że skrzynie mam automat wiec koła silnika nie pociągną. no ale zobacze jak to będzie.

jeden przekaźnik będzie mi odcinał wtryski, a drugi pompe paliwa. Natomiast zasilanie elektrozaworów gazu będzie szło bezpośrednio z przełącznika gaz-benzyna.

[ wiadomość edytowana przez: blue827 dnia 2007-11-04 17:28:53 ]

Cytat:
2007-11-04 17:26:31, blue827 pisze: