Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-02-28 18:41:09 Taki reduktor robił kiedyś Cwynar, firma C&C.
Ogólnie cała sekwencja C&C masakryczna, w każdym miejscu. |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-02-28 22:49:32 Jak chcesz moge ci podeslac specyfikacje mojej instalki tylko bys musial mi podac maila ![]() ![]() |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-02-28 23:38:37 Przyznam, ze nie znam osobiście programu obsługującego układ C&C ale spotkałem już kilka padniętych (nie trzymały ciśnienia) reduktorów oraz źle pracujących wtryskiwaczy.
Co do tematu, polecałbym reduktor KME Silver lub Emme - jest tańszy. |
orfeusz Katowice | 2007-03-01 00:31:56
Całkiem jak reduktor KME Silver/Gold i wtryski matrix oferowane w sekwencji DIEGO. |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-03-01 08:13:34 Witam.
Jeśli masz czasy wtrysku jakie podajesz to moga być te wtryskiwacze. A reduktor praktycznie kazdy. Ciśnienie się reguluje do dobrania właściwych czasów wtrysku i mocy silnika ale do tego jest potrzebna hamownia. Im mniejsze ciśnienie tym czas wtrysku jest dłuższy. A im większe tym czas wtrysku jest krótszy. |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 09:36:57 Aha to zaczynam kumac ![]() ![]() |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 15:06:19 |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-03-01 20:47:20 Reduktor reduktorem a tutaj trzeba również sprawdzić zestrojenie sterownika, charakterystykę przeliczania z czasu benzyny na czas gazu w pełnym zakresie obrotów.... |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 21:03:55 A jak to powininem sprawdzic?? Ta charakterystyke?? |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-03-01 21:58:08 Na tym screenie, który podałeś znać rękę prawdziwego polskiego Zenona Bębenona - wszystkie korekty mnożnika ustawione na 0, taaaa jest !! Jakoś mi się nie chce wierzyć, ze taki zbieg okoliczności ze w kazdym zakresie pasuje mnożnik 1.
Widzę czas beny 3,65, główna poprawka 1,275 - sądzę że fukcjonuje jako wartość dodana..... czas gazu 4,17....hm 3,65+1,275= 4,925..... 4,17 prawdopodobnie wynika ze skrócenia z 4,925 do 4,17 przez korekty, zwłaszcza po ciśnieniu - widzę ze jest 1,125 bar, więc korekta po ciśnieniu skraca. Pierwszy raz widzę menu C&C, domyślam się że ten czerwony pasek wędruje na boki w zależności od obciążenia silnika ? Trzeba tak dobrać wartości poprawki przy wszystkich obciązeniach ( od biegu jałowego az do duzych obciązeń ) aby czas wtrysku beny na benie i na gazie był równy. Robi się to podczas jazdy. Do tego silnika przy ciśnieniu 1 bar to raczej dysze 2,7 -2,8 mm ( przynajmniej takie dawałem kiedyś do Vectry 2,0 16V) A z tym ciśnieniem to nie mozna go tak bez pomyślunku podnosić, akurat Ty masz Valteki więc to nie robi takiej różnicy ale np w Matrixie ciśnienie 1,5 bara znacząco zmienia dynamikę zaworu wtryskiwacza.... Jak to "ustawia się wydatek" tych wtryskiwaczy ??? Kiedy był założony ten układ ? [ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:02:56 ] [ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:10:38 ] [ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2007-03-01 22:12:18 ] |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 22:23:18 Instalka byla zalozona jakie 7 miechow temu! Zrobilem na niej jakies 12tys km. Ten czerwony pasek wedruje jak dodam gaz ![]() ![]() Wydatek maja regulowany ![]() [ wiadomość edytowana przez: teamc dnia 2007-03-01 22:29:10 ] |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-03-01 22:32:45 Nie wiem o co chodzi z ustawianiem dysz....
A czy oni nie kręcili czasami imbusami na wtryskiwaczach gazu? Różnica czasu wtrysku beny i czasu wtr.gazu nie jest z reguły istotna. Podstawą jest aby w pełnym zakresie obciążeń czasy wtrysku benzyny na gazie i na benzynie były takie same. Co do ciśnienia to ustawiaj raczej na 1,0 bar, jak będzie mało gazu ( mnożnik o wiele większy od 1 ) to raczej powiększ dysze. Nie wiadomo do jakiego pułapu ciśnienia działa korekta, więc moze się okazać ze jak ustawisz ciśnienie 1,4 bar to już jest poza zakresem i w razie wahań sterownik nie będzie miał możliwości skorygować. |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 22:48:02 Z tymi dyszami to jest tak ze albo sie je wktreca i blokuje przeplyw gazu w e wtryskiwaczu albo odkreca i zwiekasz! Oj cos widze z wtryski taz bede musial zmienic ![]() |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-03-01 22:56:16 Tak jak myślałem....Zenki Bębenki cholerne
Te wtryskiwacze trzeba ponownie skalibrować na przyrządzie, bo teraz przypuszczalnie dają różne dawki a sonda lambda i regulacja jest przecież jedna dla wszystkich. Nie muszę dodawać, ze praca przy nierównych dawkach na cylindrach jest szkodliwa dla silnika... Co do sterownika to on wydłuża lub skraca czas wtrysku gazu w zależności czy ciśnienie jest powyżej czy poniżej 1 bar |
teamc Opel Omega B x20xev Koszalin | 2007-03-01 23:08:29 No wsumie zaopserwowale ze silnik lekko mi drzy na wolnych! A wtryski to chyba nowe kupie! Bo to to lipa totalna! Tylko pytanie o te dysze jaka wielkosc. W instrukcji mam napisane cos takiego:
"Średnica wtryskiwacza = moc silnika (KM) / (ilosc wtryskiwacz)*(wtryski na cykl)*10)" I jest przykład ze opel astra 1,8 100 km =100/(4wtryski)*(1 wtrysk na cykl)*10 == 2,5 A jakj jak wylicze z tego sposobu to wychodzi mi 3,4 i co teraz?? Bo ja juz niewiem |