Łapa sprzęgła TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na gwałt szukam łapy sprzęgła do Escorta 1.8 TD Endura-DE. Może ma ktoś taką używaną bo nowa kosztuje 170 zł. Jej numer fordowski to 9I(LUB 1)AB7L588BA.
  
 
Nie mam takiej łapy - na www.fordczesci.pl jest za brutto 165 zeta (mały to zysk). Polecam kontakt z serwisem Forda żeby podali Ci kod takiej części - tzw. FINIS (musisz im podać numer VIN swego Essiego). Mając FINIS zawsze trafisz dobrą częśc u sprzedawcy.

Z tego co wiem łapa była taka sama w większości Essich od 1992. Numer który podałeś to numer produkcyjny - nie musi być identyczny na łapie, która Ci wejdzie w ręce. Ale z takiego numeru w serwisie może powiedzą Ci, czy będzie pasować do twojego auta. Piszę może bo czasem jak pytałem to nie mieli takiej informacji w kompie.

Piszę tyle bo już się przejechałem kilkakrotnie na szrot, kupowałem części na zasadzie "będzie pasować" a potem wracałem się. Bo kto na szrocie polega na Finisiealbo numerze produkcyjnym, który u Forda płata figle.) Gdzieś na forum jest lista szrotów z używkami w całej Polsce.
  
 
Cytat:
2007-02-13 19:31:37, xymoxjim pisze:
Na gwałt szukam łapy sprzęgła do Escorta 1.8 TD Endura-DE. Może ma ktoś taką używaną bo nowa kosztuje 170 zł. Jej numer fordowski to 9I(LUB 1)AB7L588BA.




Może tu znajdziesz
  
 
Zobacz adresy szrotów fordowych na linku focussowym, może coś Ci podejdzie.

http://forum.focusklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1967
  
 
Dzięki. Zamówiłem używkę za 50 zł, wszystkie numery i silniki się zgadzały więc powinno pasować.
  
 
Ta używka jest uszkodzona dlatego nadal szukam tej części.
  
 
A może ktoś mi powie czy tą stal z której jest wykonana ta łapa da się zespawać ?

Naprawdę nikt ne będzie miał takiej części ?
  
 
moja dała się pospawać ......ale skoro pękła to przyjrzyj się sprzęgłu, bo jak wzmocnisz łapę a nie zlikwidujesz powodu dla którego pękła, to zaczną ci padać słabsze elementy jak linka czy samoregulator.
  
 
Gość zespawał mi tę łapę i muszę powiedzieć, że już od długiego czasu musiała być pęknięta bo teraz biegi dużo lżej wchodzą. Pewnie ta łapa naprężała się bo trzymała tylko z 1 strony i nie wysprzęglała do końca. A już podejżewałem, że może oleju mam mało w skrzyni bo dosyć często przy szybszej zmianie na 2-kę bieg wyskakiwał a teraz hula aż miło. Co do przyczyny pęknięcia to podejżewam, że mogło to być uderzenie w kamień skrzynią biegów. Na końcy tej łapy jest dość masywny ciężar i ona mogła się wówczas osłabić. Przy tym uderzeniu pękł mi też ten wspornik zawieszenia silnika i skrzyni biegów i kontrolki od poduszek zaczęły mi mrygać co wskazywało na awarię napinacza pasów ale teraz jest już wszystko ok.