Pytanie zagadka: JAKI MAM SILNIK???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Do tej pory myślałem że mam 1.3 60KM ale teraz to juz nie wiem. A miarkę przebrał fakt że kupiłem filtr powietrza do 1,3 i okazał się za mały (kupiłem 251 a powinien byc 250) Jaki rozrząd do tego kupić?? czy może być coś takiego? rozrząd

gdzie przeczytam co to za silnik??

I druga sprawa, tak zauważyłem ze rura co jest na zdjeciu nie jest połączona z wlotem powietrza szkodzi to coś??

P.S. zdjecia silnika są w moim profilu bo nie miałem czasu by je wrzucić na jakiś portal.

Z góry dzięki za odpowiedź.
  
 
no to nie jest 1.3 ,to jest 1.4 .ciekawe co masz wpisane w dowodzie
  
 
w dowodzie mam 1296 wpisane, ale on mial zmieniany silnik w 1996 r. podobno na 1,3, a co z tym rozrządem, moze ktoś się znajdzie kto ma taki sam silniczek w autku i poradzi na co zwracać uwagę i gdzie może być zakodowana pojemność w numerach silnika
  
 
w 1.3 masz łańcuch a nie pasek
  
 
to ja mam pasek rozrządu, czyli wygląda na to że to silnik 1,4 OHV??
  
 
były tez wersje 1,3 CVH z paskiem ale bardzo rzadkie i tylko w mk4, wiec albo masz swapowane 1,3 z mk4 albo masz wsadzone 1,4
  
 
ale na zdjęciu z profilu kolegi widac wyraźnie i bezapelacyjnie że to silnik 1,4
  
 
heh, no to ZONK )) rosyjska ruletka, w razie potrzeby wiekszej ilosci zdjec do identyfikacji tylko dajcei znac, goni mnie rozrzad i nie wiem w co zainwestowac ))
  
 
Witam
To na bank silnik 1.4 CVH CFI.
A dokładniej to sprawa wyglada tak:
kod silnika F6B
moc w KM : 73/5600 obr/min
moment w Nm : 103/4000 obr/min
dokładna poj. : 1392 cm3
max obroty trwałe : 6200 obr/min
max obr. chwilowe :6475 obr/min
Mam takiego samego demona szybkości
Pozdrawiam
  
 
a poczym to poznajecie 1,3 1,4 1,6 z zewnątrz wygadają chyba tak samo jesli chodzi o CVH
  
 
Z tyłu lub z przodu bloku jest przetłoczenie z daną pojemnoscia silnika oto fotka bloku 1.4
  
 
Cytat:
2007-02-17 18:10:21, fryszard pisze:
a poczym to poznajecie 1,3 1,4 1,6 z zewnątrz wygadają chyba tak samo jesli chodzi o CVH


Wcale nie wygladaja tak samo weź pod uwage osprzet,zwłaszcza dolot powierza,obudowe filtra uklad rurek EGR,osłona termiczna na kolektorze wydechowym itp.
Oglądalem sporo 1.3 i 1.4 i każdy jest jak dla mnie na tyle charakterystyczny ze nie da momylic sie z innym, no chyba że to jakaś przekładka i część rzeczy jest pomieszana.


[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2007-02-17 23:13:28 ]
  
 
Jest to 1.4i CVH poprostu ktos zeswapował ale numery
  
 
Tak wlasnie jest to peikny silnik 1.4 na jeszcze piekniejszym monowtrysku.
  
 
heh... no to nie wiem czy cieszyć się czy martwić że to 1,4 )) w papiery mam wbite ze to 1,3 tego akurat nie załuje )) ale co do silnika to nie wiem )) a co z ta rurka co na drugim zdjeciu pokazalem moze być luźna??
  
 
to jest chyba rurka z kolektora wydechowego ktorym doprowadzane jest cieple powietrze do filtra ????

nie jestem pewien wiec jesli sie myle poprawic mnie
nie mialem 1.3 ani 1.4

a co do tego czy sie martwic czy cieszyc jest w klubie takie jedno EVO wlasnie z silniczkiem 1.4 tzn chyba juz go nawet nie ma teraz
  
 
tę rurkę miałem co prawda przyczepioną aale po crashu jakoś sie zdeformowało wszystko i niestety juz nie. I tez jeżdził

Widzę że masz tak samo jak mój brat miał w mkVI 94r 1,4 był wszadzony silnik taki jak twój a juz zupełne zaskoczenie było jak poszedłem do sklepu i się okazało że osłony na przeguby sa za duże . Okazało sie że miał przeguby od fiesty. Nie wiem jak z reszta zawieszenia bo poszedł na sprzedaż szybciutko.
  
 
hehe zamaiast 60 km masz 75 to sobie sam odpowiedz po za tym ja mialem silnik 1.3 i te kilka konikow jednak bylo mu za malo
  
 
hehehe, no tak moj esi tez jakis taki połatany jest, zarejestrowany jako składak ;-(( na razie nie narzekam smiga bardzo ładnie, mam niewielkie ubytki płynu chłodzącego, i zauwazylem ze mi wibruje, przy przyspieszaniu, hamowaniu (tarcze i klocki do wymiany) i jeździe, drogę trzyma prosto,

byłem u mechaniora zobaczyć co z zawieszeniem, mówi że wszystko ok jest tylko kazał gumy przy stabilizatorach wymienić bo się skończyły, możliwe że to od tego taka wibracja??
  
 
Cytat:
2007-02-18 00:39:47, boskijolo pisze:
hehehe, no tak moj esi tez jakis taki połatany jest, zarejestrowany jako składak ;-((



to ze polatany i to ze skladak to sie ma tak do siebie jak jablko do pietruszki, skladak to znaczy ze byl sprowadzony w pieknych czasach, kiedy przepisy byly jeszcze glupsze niz teraz, i zeby oszczedzic przywozilo sie auto odzielnie, a silnik z niego odzielnie. przed samiutka granica wyciagalo sie silnik, wwozilo sie go na tej samej lawecie co auto, a nawet w bagazniku tegoz auta, a zaraz za granica wkladalo sie go spowrotem pod maske, i tyle skladaka bylo... zdecydowana wiekszosc autek sprowadzonych w okolicach 95 roku ma w dowodzie skladak, ze wzgledu na to ze sprowadzac 'w calosci' sie nie oplacalo...

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2007-02-18 14:16:51 ]