Zabezpieczenie piasty koła?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy w 1.8 TD przednia zwrotnica z piastą są zabezpieczone jakimś pierścieniem od strony nakrętki? Czy też może schodzi to bez problemu z wieloklinu. Przymierzam się do wymiany łożyska i wg. mnie nic poza nakrętką nie powinno tam być ale gość w sklepie twierdzi że jest tam jakiś pierścień zabezpieczający, oprócz standardowego segera oczywiście od strony przegubu. Jakieś problemy ktoś napotkał może przy wymianie przednich łożysk? Proszę o sugestie. Dodam jeszcze że w WKŁ nie ma nic o pierścieniu zabezpieczającym ponad nakrętkę z podkładką.
  
 
z tego co pamiętam to w fieście nie ma tam dodatkowego zabezpieczenia, jak jest w Escorcie jeszcze nie wiem, bo jeszcze tego nie rozbierałem
  
 
U mnie 1,8D 96r jest tylko nakrętka i nic poza tym.
Odkręcasz nakrętkę i "wychodzi" półłośka z piasty. Wymiana łożyska tradycyjna, tylko jak masz ABS to troche więcej kombinacji i uważać trzeba bardziej by nie uszkidziś tarczki abs.
  
 
A zdarzyło sie komuś, że piasta ze zwrotnicą "nie zeszły" z półośki tak gładko?
  
 
Gładko to ona chyba nigdy nie schodzi!
Należy użyć ściągacza lub umiejętnie średniego młotka.
  
 
Cytat:
Gładko to ona chyba nigdy nie schodzi!



Haha no to też właśnie - dzisiaj przegrałem z nią i to sromotnie
W tygodniu następne podejście, tym razem z zestawem ściągaczy