Skąd obrotomierz bierze impulsy x20xev

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nawaliły mi ostatnio 2 czujniki :wału i wałków rozrządu.wymieniłem oba. Oma zaczęła jezdzić ale czasem przy ok 5000 obr wskazówka obrotomierza zaczyna świrować,skacze pomiedzy 4-7 tyś.Silnik wtedy tez przerywa ale nie zawsze ,zazwyczaj wkręca sie normalnie do 6000
Czy możliwe jest to że czujnik wałków juz na starcie był zwalony?
Dodam ze założem czujniki GM
Czy właśnie z czujnika wałów rozrządu obrotek bierze informacje i obrotach silnika?
  
 
Cytat:
Dodam ze założem czujniki GM



Kupiłeś w ASO czy na wolnym rynku?
Jesli na wolnym rynku to możesz mieć kłopoty. Wyszukiwarka wszystko powie
  
 
Na wolnym rynku.Czytałem watki o czujnikach i ten mój nie pochodzi z trefnej serii ,jest to normalny czujnik GM siemensa
made in Germany
Więc jak z tymi wskazaniami?
  
 
Obrotomierz bierze impulsy z kompa, a ten z czujnika wału więc.....
no wlaśnie, albo komp, albo czujnik, albo..... no sam nie wiem moze kiepskie połączenie?

Trudno będzie postawić diagnozę bez drugiego czujnika
  
 
EUREKA
Znalazłem przyczynę. Samochód zdechł i nie chciał juz wogóle odpalać mimo 2 nowych oryginalnych czujników.Macam macam a tu luzny kabel taki gruby dochodzący do listwy wtrysków masa jakas czy coś.
Dokręciłem i jak reka odjął działa super.Denerwuje mnie tylko to że niepotrzebnie wywaliłem 520 zł na czujniki i wymianę.No ale trudno mam nauczkę żeby najpierw posprawdzać takie pierdoły jak kabelki i złączki.