Bardzo ważne, MK5, wielki problem z silnikiem pomocy, plisss

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Mam byczy problem z silnikiem wiec jak juz pare osób wie mam silnik 1,4, silnik jest inny niz w papierach i z VIN-u nie odczytam numeru. Z racji tego ze silniki 1.4 byly conajmniej 4 wykluczyłem juz 1,4i (on ma kopułke zapłonową mój ma cewke) 1,4 EFI (inny filtr powietrza) wiec musze mieć 1,4. Problem leży w pasku rozrządu, moje auto jest z 1992 pech chciał ze tam w kwietniu podobno nastapiła zmiana paska klinowego i nie wiem jaki bedzie pasował do mojego. probowałem znależc numery silnika a znalazłem tylko dwa takie

1. na obudowie sprzęgła XXVIII/4 a pod tym: 87TT-7F096-AB
2. na głowicy 88 SM 6015

Nie wiem co robić chce jak najtaniej ale znowu wydać kase na dwa paski to bzdura, wymontowanie paska odpada gdyz wymiane bede robil 80km od wrocka

Pomocy
  
 
zmien silnik i po kłopocie
  
 
wez dwa i dogadaj sie ze sprzedawca ze jeden zwrócisz
  
 
udaj sie do kolegi "slawas1" moze ci w tym pomoze
  
 
hehehehe, smiejcie sie smiejcie ) dla mnie to raczej problem hehehehe
ale nic podjade chyba i sie dogadam
  
 
Cytat:
2007-02-28 21:33:07, COYOTE-25 pisze:
udaj sie do kolegi "slawas1" moze ci w tym pomoze


dobrze gada, a raczej pisze
  
 
Nie bardzo rozumiem wypowiedz co do tego jaki masz silnik 14i na jednopunkcie ma okrągły filter powietrza wielka czarna patela i cewkę , 14 gaznik ma aparat zapłonowy kopułka , 14EFi tzw wielopunkt nie ma pateli filtra powietrza, podejrzewam że 92r masz jednopunkta upewnij sie jeszcze najłatwiej przekręc kluczyk posłuchaj czy pompa paliwa wydaje dzwiek
  
 
najlepiej wrzuc foto silnika
  
 
haha... wiec foto silnika jest w moim profilu, mam duzy filtr powietrza (patelnie) i cewke zapłonową, (nie kopułke) wiec chyba 1,4i trzeba sie zastanowic jeszcze tylko jaki rok produkcji, dzisija bylem na Małopanewskiej to jak zaczelismy dochodzic razem co to za silnik , to sie chlopaki za glowe zlapali i dali spokój )) patrzyłem na tabliczce znamionowej obok obudowy paska rozrzadu i chmmm wszelkie napisy zostały zjedzone przez rudą )

pozdro
  
 
dla mnie jest to 1.4 na jednopunkcie
  
 
Jesli twój silnik to zbieranina czesci, oraz szczypta pomysłow jakiegos mechanika czarodzieja, to moja rada jak taka.Wejdź na allegro znajdź silnik w super stanie,kup i go przełoż.Problem zniknie raz na zawsze!!!!
  
 
no niby tak było by najprosciej kupic i wstawic nowy, ale po pierwsze jestem biednym studentem i mnie nie stac )
po drugie nie przezywałbym tak wspaniałej przygody jezdzenia wielka niewiadomą i nie odkrywałbym coraz to nowych i ciekawych rozwiazan w moim aucie np zmienilem kable wysokiego napiecia i odnalazłem moc której mi brakowało ) (jestem juz szybszy od autobusu MPK i malucha )
  
 
Cytat:
2007-03-01 20:37:34, boskijolo pisze:
no niby tak było by najprosciej kupic i wstawic nowy, ale po pierwsze jestem biednym studentem i mnie nie stac ) po drugie nie przezywałbym tak wspaniałej przygody jezdzenia wielka niewiadomą i nie odkrywałbym coraz to nowych i ciekawych rozwiazan w moim aucie np zmienilem kable wysokiego napiecia i odnalazłem moc której mi brakowało ) (jestem juz szybszy od autobusu MPK i malucha )



Buhahaha...To... bracie mozesz spac spokojnie bo fotoradar na tobie nie zarobi. Ale przelicz ile włozsz w naprawe starego silnika i jakie niespodzianki Cie jeszcze czekaja???Pogadaj z ludzmi na forum, pewnie ktos ma zalegajacy silnik gdzies w garazu i potyka sie o niego. Serca klubowiczów sa wrażliwe na ludzka krzywde...Ja bym miał dal Ciebie świece i kable motokrafta w super stanie.
  
 
)) ciii dam rade )) trzeba byc twardy nie mietkim )

Esi hmmm, ma wytrzymac ok pol roku a potem zdradze na rzecz fiesty MK4 tatusia hehe.
na razie smiga malenstwo jak marzenie i tego wam również zycze koledzy )