MotoNews.pl
6 [S] Automatyczny włącznik świateł (176417/0) - PT
  

[S] Automatyczny włącznik świateł

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem czy w dobry miejscu wystawiam temat ale jeżeli ktoś ma problem lub chcialby zamontować automatyczny włącznik świateł to czekam na pytania
null

[ wiadomość edytowana przez: kozi__m dnia 2007-02-26 12:25:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2007-02-26 15:17:53 ]
[ powód edycji: lekka zmiana tytułu ]
  
 
jesli dobrze rozumiem to oferujesz swoje uslugi w sprzedazry i montowaniu tego tak ???? w takiej sytuacji przenosze temat do kupie sprzedam.jesli zle zinterpretowalem to, to daj znac, wtedy pomyslimy gdzie wstawic twoj temat
  
 
a powiedz co sie stanie jak w nocy gdzies na nieoświetlonej drodze przydzwonisz? silnik zgaśnie a co np z tylnymi światłami? wyłacza sie i ktoś mi wjedzie dodatkowo w zad?
  
 
I jeszcze jedno pytanie - w jakiej cenie to sprzedajesz, bo zrobienie takiego automatycznego wlacznika swiatel to koszt dwoch zwyklych przekaznikow wlaczeniowych po 5zl sztuka (lub jednego podwojnego - jeden przekaznik do postojowek, drugi do mijania) oraz rezystora przeciwzakloceniowego za jakies 70gr. Do tego pare wsuwek i calosc zamyka sie kwota okolo 12 zl.

W pracy juz cos takiego montujemy do samochodow, w ktorych swiatla swieca sie po wyjeciu kluczykow ze stacyjki (np. Opel). Dzisiaj pewnie elektronik wystruga uklad do samochodow, ktorym swiatla wylaczaja sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki.

Wiec jesli powiesz ze za 50zl, to sorry, ale chyba nikt tego nei kupi.
  
 
Cytat:
2007-02-27 11:18:38, _Arti_ pisze:
a powiedz co sie stanie jak w nocy gdzies na nieoświetlonej drodze przydzwonisz? silnik zgaśnie a co np z tylnymi światłami? wyłacza sie i ktoś mi wjedzie dodatkowo w zad?


Światła zapalają sie po uruchomieniu silnikia a gasną dopiero po odcięciu zasilania więc jak ci silnik sam zgasnie to światła nadal będą włączone. Tak po za tym włącznik montujesz równolegle aby w razie jakichkolwiek problemów móc włączyć światła ręcznie.

Cytat:
2007-02-27 12:15:27, Zuraw pisze:
I jeszcze jedno pytanie - w jakiej cenie to sprzedajesz, bo zrobienie takiego automatycznego wlacznika swiatel to koszt dwoch zwyklych przekaznikow wlaczeniowych po 5zl sztuka (lub jednego podwojnego - jeden przekaznik do postojowek, drugi do mijania) oraz rezystora przeciwzakloceniowego za jakies 70gr. Do tego pare wsuwek i calosc zamyka sie kwota okolo 12 zl. W pracy juz cos takiego montujemy do samochodow, w ktorych swiatla swieca sie po wyjeciu kluczykow ze stacyjki (np. Opel). Dzisiaj pewnie elektronik wystruga uklad do samochodow, ktorym swiatla wylaczaja sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Wiec jesli powiesz ze za 50zl, to sorry, ale chyba nikt tego nei kupi.



Twoje rozwiązanie jest dobre przy żarówkach H7 a co z żarówkami H4??? Zapłacisz później za wymianę kloszy albo żarówek czy będziesz oszukiwał klienta, że za powstałe szkody nie odpowiadasz, bo to nie z twojej winy. Czy wyobrażasz sobie jazdę na światłach długich i mijania razem???
  
 
Chyba nie przeczytales uwaznie. Czy bedzie to zarowka H4 czy H7 nie najmniejszego znaczenia, bo mowilem o swiatlach postojowych i mijania. Jesli nie zlapales o jakie chodzi to tzw. postojowki i krotkie. O swiatlach drogowych (dlugich) mowy nigdzie nie bylo.
I dalej podtrzymuje info o cenie.
  
 
Kozi_m miał prawdopodobnie ma myśli to że Twój układ nie wyłącza świateł mijania przy włączeniu drogowych (czyli świecą oba włókna), co teoretycznie może prowadzić do nadmiernego nagrzewania się żarówki H4 (dwuwłóknowej). Piszę teoretycznie, bo w Maluchu zarówno reflektory, instalacja i żarówki wytrzymują pracę krótkich i długich jednocześnie, więc tym bardziej powinny wytrzymywać w lepszych autach.