MotoNews.pl
5 Kto ma essiego 1.4??? (177358/129) - PT
  

Kto ma essiego 1.4???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chłopaki ile pali ten wasz z 1.4??? Dobrego ma buta???
  
 
pali jak smok a jezdzi jak jezdzi, czyli ledwo co, lepiej brac 1.6 16v, pali tyle samo, a przynajmniej jest juz czym przycisnac
  
 
Cytat:
2007-03-06 19:39:12, zenq pisze:
pali jak smok a jezdzi jak jezdzi



Z tym pierwszym sie niezgadzam z tym drugim oczywiscie ale tak na serio to nie wiem jak jezdzi 1.4 bo ja mam chol*** dławiacy sie silnik..... :/
  
 
wcale ni epali jak smok mi palił lpg 8 na trasie a co do kopa jak sietrafi dobry silnik jak ja to nawet nawet, nie jest tragicznie w kazdym razie astrę 1,6 ohc idzie objechac ,to pisałem ja były własciciel 1,4
  
 
na trasie faktycznie może spalić mało ale po mieście i to tak jak u mnie bywa z ciężką nogą to dochodze do 14 litrów. beznadziejny silnik jeśli chcesz dynamicznie się poruszać proponuje 16 zaworowy 1.6, pali mniej po mieście i ma większe obrotki
  
 
Nie kupuj !! Ja popelnilem ten blad. Pojezdze i po wakacjach bede sie z nim zegnal
  
 
jaja kobyły posiadacz 1,4 twierdzę również że faktycznie na trasie może wziąść względnie mało ale w mieście ,zimą, na krótkich odcinkach ...katastrofa . Tylko czy jest takie auto które w takich warunkach mało pali?
Ogólnie byłem bardzo zadowolony z tego silnika. Zero awarii. Lubi dobre paliwo. Jak jeżdziłem na 95 to tak sobie czasem przerywał jak zimny ale na 98 nic takiego nie miało miejsca. Moc silnika uczy pokory bo raczej sie nie poszaleje i na trasie mało mocy przy wyprzedzaniu
  
 
Cytat:
2007-03-06 20:47:25, arti31 pisze:
jaja kobyły



to chyba nie w tym wątku o tym sie mowi
  
 
w tym
  
 
Ja nie mam problemow z 1.4 na miescie zima nie dochodze do 10l na trasie teraz mi wypil 5-6l przy predkosci max 130km/h. Fakt faktem wyscigowa to nie jest ale do zolwi tez nie naleze
  
 
mnie żłopie po wrocku jakies 8 litrów, wczesniej mi przerywał ale zmieniłem kable WN i przestał wymieniłem też filtr powietrza i jakoś zaczął lepiej chodzic i mniej palić, ale generalnie miasto ok 8 litrów a trasa ok 6 (do 120km/h). Tez bardziej radzę 1.6 16V jedyny plus na korzyść 8V (chociaz nie wiem jak z tym drugim) tanie części i niska awaryjność.
  
 
Jestem całkiem zadowolony, ma 190tys przejechalem 30tys i bez poważniejszych napraw! Oczywiście lpg bo benzyny to je conajmniej 10-12litrów a gazu z cieżką noga 9-10l a na trasie 7l maks tania jazda i 175 sie kula, silnik byl krecony chyba na wysokich obrotach, bo czuc ze lubi to hehe pozdro wiadomo ze 8v to nie 16v
  
 
miasto 14l. LPG (beny litr mniej)
trasa rekord oszczednosci 9,5l (predkosci do 100km/h)
trasa normalnie 11l LPG....


osiągi....żadne katastrofa.

Nigdy nikomu nie polece 1.4 chocby niewiem jaka okazja cenowa byla.
  
 
mój 1,4 palił w mieście zawsze max 7,5
na trasie niegdy nei jezdziłem to nei wiem
dodam ze miałem gaznikowego
v-max 140 tylko)
a jezdziło sie tym nawet przyjemnie lecz jeśli jesteś młody to radze zminic na wieksza pojemnosc
  
 
moja padaka i tak lepiej jezdzi od 1.4, a mam spalanie od 8,5 do 14l gazu, wiec bardzo zblizone, a jaka roznica w jezdzie... :]
  
 
Pochwalę się, kupiłem niedawno Omegę z silnikiem V6 2.5 i... wychodzi mi na to że pali tyle samo gazu co mój były 1.4.... A to że komuś się udało tym silnikiem zejść na trasie do 8 litrów to nic godnego chwalenia się, bo 1400cm3 powinno się zadowolić w takich warunkach 6,5-7 litrów. Wyprzedzać strach. Temat poruszany wielokrotnie, ten silnik to pijak
  
 
A ja jestem zadowolony z mojego 1.4 Spalanie: trasa 7,5l LPG przy prędkościach do 120 km/h, na miejscu jakieś 10l. Biorąc pod uwagę cenę litra gazu, jest suuuuper Sprinterem może nie jest, a ja kamikadze też nie jestem i szaleć nie lubię (cenię sobie życie, bo mam po co żyć) A wyprzedzać kogoś, żeby ten ktoś mnie dogonił zaraz jak będę stał na światłach- totalny bezsens i brak jakiegokolwiek logicznego myślenia


[ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2007-03-10 10:39:44 ]
  
 
Mam essiego juz rok i nawet nie narzekam. Praktycznie bezawaryjny jedyne co sie zepsulo to sonda no i teraz sprzegielko do wymiany ale to z mojej winy Jezdzi nawet dobrze, jak go probowalem to pojechal jak go probowalem to 170km/h poszed ale to juz rzeznia dla silnika. Czasami brakuje mocy przy wyprzedzaniu zwlaszcza jezeli jedzie wiecej osob. Spalanie: miasto 12l LPG cykl mieszany potrafi zejsc do 10l.
  
 
A ja mam 2 1.4, jeden na gazie, drugi na benie i jestem zadowolony.

Pali w normie dopuki nie zaczniesz udawać że masz 1.6

Gazu średnio 9, drugi beny średio 7-7.2, wszystko zmierzone, zlitrażowanie.

troche o benzynie:
Buta nie ma, trzeba się nauczyć wykorzystywać rzeźbe terenu
Elastyczność za to bardzo dobra, nie lubi zbyt wysokich obrotów, ale jak się go dobrze potraktuje spalanie potrafi w trasie zejść do 6l

Pozatym cichy i przyjazny środowisku
Nie lubi szarpania, szybkich zrywów, i obrotów powyżej 4000

Ma coś w sobie to autko Jak będziesz dbał to odwdzięczy się i wiernie bedzie służył Jak szczeniaczek
Albo go polubisz i będziecie sobie żyli w zgodzie, albo będziesz go kopał w zad, a on będzie sie odwdzięczał awariami i spalaniem 10-12l

Mi się nigdy nie spieszy, więc jestem w pełni usatysfakcjonowany
 
 
Nie wiem czym to jest podyktowane ale mój mk4 pali na mieście 8 max 8.5l na trasie potrafilem zejs ponizej 6l. Na LPG miasto 10 trasa 7 predkosc do 130km/h.

A ten sam silnik w mk5 zrzeral mi na miescie 12l PB i 13-14L LPG na trasie zamykal sie w 10L LPG (na benzynie nie sprawdzalem)

A stylu jazdy nie zmienilem
Na pewno zalezy to od stanu silnika. MK4 sprowadzil mi wujas z Niemiec i wiadomo jaki byl stan a 5 kupilem juz katowana przez jakiegos Polaka.