Alfa Romeo 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Poszukuję informacji n.t tego modelu Alfy.
To był bodajże klon Argenty.
Tyle, że troszkę inna stylistyka, lepsze wykończenie i zdaje się mocniejszy silnik?
Macie jakież zdjęcia?
Informacje?
Różnice między nią a Argą?
Czy jak by była i Arga i 6 w podobnym stanie na sprzedaż to co brać?
  
 
google

google images

carsfromitaly.com
  
 
Z V6 bym brał alfe...
...a potem swapnął silnik do Argi
  
 
przepraszam za OT ale w linkach ktore zapodal schwepes znalazlem taki twor jak fiat 125 GTZ moze wie ktos cos wiecej na temat tego samochodu
  
 
Cytat:
2005-07-06 02:42:19, Race_D pisze:
Z V6 bym brał alfe... ...a potem swapnął silnik do Argi




nie ma lekarstwa....
  
 
Cytat:
2005-07-05 23:58:19, Yoshi81 pisze:
Macie jakież zdjęcia? Informacje? Różnice między nią a Argą? Czy jak by była i Arga i 6 w podobnym stanie na sprzedaż to co brać?





hehe no nawet podobne mhmm
alfa rzadsza i dostojniejsza marka taką argente to kazdy RACE_D moze miec
jak to mowią chłopaki z pewnego angielskiego programu moto:

Cytat:
nie jest prawdziwym męzczyzną, miłosnikiem motoryzacji kto nigdy w życiu nie miał alfy

  
 
A jakie to miało silnik?
Czytałem o 2.0DOHC 135KM[Arga ma 122KM] i 2.6 [160KM].
Nieźle .
Wadą jest rzadkość częsci i spalanie większe.
Powiedzmy, że słyszałem o takim cudzie i Argdze do sprzedania, więc sprawdzam info
  
 
Cytat:
125 GTZ

fiat 125 w karoserii zagato vide gooooogle
  
 
A czy te Alfy gniły w tak samo zawrotnym tempie jak Fiaty???
  
 
Cytat:
2005-07-06 09:10:22, Poramancza pisze:
nie ma lekarstwa....


Na słopa czy na Arge V6

W sumie ta szóstka całkiem w cipe, niezły lans by był z V6 w takiej klassik budzie .
  
 
Wolalbym te alfe niz wsadzasc silniuor do argi.
  
 
No raczej ! Ta Alfa jest bardzo ciekawa, a Argi się jednak częściej spotyka.
  
 
ALFA 6 i ARGENTA to zupelnie co innego , alfa ma skrzynie biegów polaczona razem z mostem z tylu ! naped jest przenoszony przez poloski ,skrzynia z dyferencjalem jest zamocowana na belce TRANSLAX,a (dla wtajemniczonych) ,silniki alfy to zupelnie co innego niz FIAT , bloki sa wykonane z aluminium i nie ma takiej opcji zeby wsadzic do alfy silnik od argenty czy tez z fiata do argenty , pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2005-07-22 12:05:03, zender164 pisze:
czy tez z fiata do argenty , pozdrawiam.



Ja tam bym jednak chyba dał radę wsadzić silnik z Fiata do Argenty
  
 
Cytat:
2005-07-07 00:15:09, Race_D pisze:
Na słopa czy na Arge V6 W sumie ta szóstka całkiem w cipe, niezły lans by był z V6 w takiej klassik budzie .



myśle że chodzi o swapsonów

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2005-07-22 12:05:03, zender164 pisze:
ALFA 6 i ARGENTA to zupelnie co innego , alfa ma skrzynie biegów polaczona razem z mostem z tylu ! naped jest przenoszony przez poloski ,skrzynia z dyferencjalem jest zamocowana na belce TRANSLAX,a (dla wtajemniczonych) ,silniki alfy to zupelnie co innego niz FIAT , bloki sa wykonane z aluminium i nie ma takiej opcji zeby wsadzic do alfy silnik od argenty czy tez z fiata do argenty , pozdrawiam.



I ten silnik nie ma nic wspolnego z silnikiem od Fiata 130, Fiata Dino, Ferrari Dino czy Maseratti bi-turbo??
  
 
nie, poza liczba cylindrow i zaworow {zawory tylko w przypadku maserati}


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2005-07-23 21:55:48 ]
  
 
Ale pięknie byłoby mieć taką Alfę wypieszczoną
  
 
tutaj dla zainteresowanych autko z allegro:
K L I K
  
 
Ogólnie to Alfa 6 nie ma transaxle- tutaj jest standard- no może oprócz tego, że tylne hamulce(tarczowe) są przy moście napędowym. Alfa Romeo od 1987 roku dopiero jest przy FIACie, do tego orkesu Alfa Romeo to zupełnie inna historia.

Silnik ten z Alfy6 to 2.5 V6 i jeden miał zasilanie gaźnikowe przez 6 pionowych jednogardzielowych dolnossących Dell'Orto FRPA 40.

Drugi był już na wtrysku Bosch L-Jetronic. Moc to 160KM jednego i drugiego silnika, 2 zawory na cylinder, moment obrotowy w gaźnikowcu to było 219Nm a we wtryskowcu 209Nm. Napęd rozrządu przez pasek zębaty. Głowica SOHC.