WYSOKIE OBROTY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAJCIE
PROBLEM POLEGA NA TYM ZE PO ODPALENIU SILNIK WSKAKUJE NA OBROTY POWYZEJ 2000 TYŚ I TAK SIE UTRZYMUJE. DODAM GAZU OBROTY SIE ZWIEKSZAJA I ZAWIESZAJA,
NA WYZSZYCH OBROTACH. PO DLUZSZEJ CHWILI SPADAJA NA 2000TYS LUB ( ZADZIEJ ) NA OKOLO 900
PROSZE WAS O JAKIES RADY I OBJASNIENIA.
  
 
Moja rada to zajrzeć do wyszukiwarki
  
 
CALY CZS SZUKAM.
MOWA O CZUJNIKACH PREDKOSCI I TEMPERATURY , TYLKO CIEZKO MI JE ZNALEZC POD MASKA. MOZE KTOS MA JESZCZE INNE WSKAZOWKI
  
 
1. Wyłacz CAPSa
2. Jeśli ciężko Ci znależć w aucie to co wg ludzi jest problemem, to czego oczekujesz?
3. Jak ktoś Ci pisze gdzie jest problem, to chcesz inne wskazówki? Po co?
4. Najpierw poszukaj na forum, a jak nie znajdziesz, wtedy pytaj...
Tak będzie łatwiej i dla Ciebie i innych.


[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-10-31 12:48:44 ]
  
 
mowa także przede wszystkim o krokowcu, czujniku przepustnicy, resecie kompa, sondzie lambda i td...
Wg mnie to te dwa pierwsze.

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-10-31 12:48:08 ]
  
 
Cytat:
2006-10-31 12:46:58, surec pisze:
mowa także przede wszystkim o krokowcu, czujniku przepustnicy, resecie kompa, sondzie lambda i td... Wg mnie to te dwa pierwsze. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2006-10-31 12:48:08 ]


a przede wszystkim ten pierwszy
  
 
witam
mam czasami podobną sytuację
krokowca jakiś czas temu umyłem ale jak zabrać się za sterowanie przepustnicą.
przepustnicę umyć nie problem ale ona sterowana jest jakimś "potencjometrem elektrycznym" - i właśnie jak się za to zabrać.
przypuszczam że to sprawa właśnie tego sterowania przepustnicą.
w tym jest cały sęk i u mnie i u wielu osób, wygląda to tak jakby się zacinała i nie opada do ok 1000 obr/min.
  
 
wiadomość o kącie wychylenia przepustnicy jest przekazywana do kompa za pomocą potencjometra. Potencjometr zainstalowany jest na osi przepustnicy, więc wciskając pedał, obracasz przepustnicą i jednocześnie potencjometrem. Jak potencjometr nie działa jak należy, daje złe sygnały lub w nieodpowiednim czasie, to mogą świtować obroty. Potencjometr może też mieć pourywane kable przy wtyczce. Można potencjometr rozebrać, przeczyścić, umyć, podognać blaszki, naciągnąć spręzynę, nasmarować i śmigać...
  
 
aha, przy montaży krokowca należy go nasmarować i włożyć dobrą uszczelkę (zasysanie lewego powietrza może powodować wyskoie obroty).
  
 
Kupiłem nowe przewody zaplonowe, sa one oznaczone 1,1,2,4 czy jet to ok? Czy powinno być 1,2,3,4
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=153916&c=45&hq=czujnik+przepustnicy&f=20

Tutaj jest coś na temat czujnika. Ja tak zrobiłem i jest ok.
  
 
Dzieki. Ale chciałem się dowiedziec o przewody wn.
kupilłem nowe i sa oznaczone 1,1,2,4
czy jet to ok.? Czy powinno być 1,2,3,4
  
 
Panowie prosze o pomoc.
  
 
Nikt nie wie ??
  
 
nie wiem czy powinny miec 1 2 3 4 ale zobaczc czy kazdy ma inna dlugosc jak jakies mają taką samą to dali ci dwa takie same

przewody powinny miec rozna dlugosc a z numerkami nie wiem jak jest wczoraj wymienialem przewody i swiece ale na to nie spojrzalem
  
 
ja mam ten sam problem co kolega-czy ponizsze porady dotycza tez 1.8 zetec?
  
 
sprawdzcie przewod odpowietrzenia skrzyni korbowej a takze podcisnienia czy szczelnie zatkane są...moze lapie lewe powietrze....jak zatkacie przepustnice to gasnie silnik?