Mk4-xr3i, problem z regulatorem nagrzewania silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemka, mam essiego mk4 xr3i 1988 r., czy miał ktoś może problemy z regulatorem nagrzewania silnika. U mnie silnik (wtrys K-Jetronic) po uruchomieniu tzn. z zimnego, chodzi ok, po kilku minutach jak się już nagrzeje dostaje drgawek, szarpie i gaśnie, tylko na podtrzymaniu obrotów chodzi, na wolnych nie chce. Widziałem, na nie których fotkach na necie, że niektórzy mają wymontowany ten regulator, ale co zrobić z przewodami paliwowymi?. Czy on może byc powodem, takiego zachowania silnika, czy może tzw. zawór dodatkowego powietrza?Pozdrawiam. Jaro
  
 
witam cie a czy nie masz gazu?
mialem to samo ale wystarczyla sama regulacja wolnych obrotow.przy rozdzielaczu jest taki otworek do regulacji skladu mieszanki i tam mozna to ustawic.podkrec poprostu to i zobaczysz czy bedzie juz lepiej chodzil.pozdrawiam
  
 
z tego regulatora raczej bym nie rezygnowal bo jezeli ustalisz sklad mieszanki na cieplym silniku bedziesz mial problem a zimnym a jezeli ustalisz sklad na zimnym to bedzie straszne duzo palil.
jak juz to kupic taki regulator na allegro czy cus bo nawet jezeli to rozbierzesz to nie ustawisz.
  
 
Witam.Mam ten sam problem z tym rozgrzewaniem silnika.Z tym że nie mam regulatora nagrzewania silnika co jest w sumie dziwne bo tego regulatora jak wynika z książki nie ma tylko przy KE-Jetronicu a jak dalej wynika z książki to był on montowany w MKIV tylko w silniku 1,6 Turbo RS a w całej reszcie jest K-Jetronic gdzie powinien być ten regulator.Ale wracając do tematu w sumie mam jedno miejsce mniej gdzie coś może się popsuć. Tak więc zacząłem sprawdzanie od termicznego wyłącznika czasowego który to steruje wtryskiwaczem rozruchowym z pomiarów wynikło że teoretycznie wszystko jest OK (chociaż dziwne jest że silnik zapala i chodzi tak samo czy jest ten wtrysk rozruchowy jak i termiczny wyłącznik czasowy podłączony czy też nie - czyżby to było niepotrzebne???? ).Natępnie sprawdziłem działanie zaworu powietrza dodatkowego i tu też niby wszystko jest ok.Także nie wiem co to może być że raz jest wszystko dobrze a raz odpale jade i jak silnik łapie temperature zaczyna przerywać strzelać z rury i gaśnie. Może ma już jakąś gotową odpowiedź na tą dolegliwość......?????