| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jar25bor ford escort xr3i mk4 Lublin | 2006-05-02 19:13:11 siemka, mam essiego mk4 xr3i 1988 r., czy miał ktoś może problemy z regulatorem nagrzewania silnika. U mnie silnik (wtrys K-Jetronic) po uruchomieniu tzn. z zimnego, chodzi ok, po kilku minutach jak się już nagrzeje dostaje drgawek, szarpie i gaśnie, tylko na podtrzymaniu obrotów chodzi, na wolnych nie chce. Widziałem, na nie których fotkach na necie, że niektórzy mają wymontowany ten regulator, ale co zrobić z przewodami paliwowymi?. Czy on może byc powodem, takiego zachowania silnika, czy może tzw. zawór dodatkowego powietrza?Pozdrawiam. Jaro |
magir ESCORT CABRIO XR3i Siemianowice Śl. | 2007-03-05 16:49:52 Witam.Mam ten sam problem z tym rozgrzewaniem silnika.Z tym że nie mam regulatora nagrzewania silnika co jest w sumie dziwne bo tego regulatora jak wynika z książki nie ma tylko przy KE-Jetronicu a jak dalej wynika z książki to był on montowany w MKIV tylko w silniku 1,6 Turbo RS a w całej reszcie jest K-Jetronic gdzie powinien być ten regulator.Ale wracając do tematu w sumie mam jedno miejsce mniej gdzie coś może się popsuć. Tak więc zacząłem sprawdzanie od termicznego wyłącznika czasowego który to steruje wtryskiwaczem rozruchowym z pomiarów wynikło że teoretycznie wszystko jest OK (chociaż dziwne jest że silnik zapala i chodzi tak samo czy jest ten wtrysk rozruchowy jak i termiczny wyłącznik czasowy podłączony czy też nie - czyżby to było niepotrzebne???? ).Natępnie sprawdziłem działanie zaworu powietrza dodatkowego i tu też niby wszystko jest ok.Także nie wiem co to może być że raz jest wszystko dobrze a raz odpale jade i jak silnik łapie temperature zaczyna przerywać strzelać z rury i gaśnie. Może ma już jakąś gotową odpowiedź na tą dolegliwość......????? |