Rozrzad yaris 1.0 - gdzie kupic ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mojej kobiecie zaczela klekotac niemilosiernie yarisa... meches orzekl ze rozrzad- slynny lacuch - chce wymienic calosc poza aso - gdzie i co dokladnie kupic ? mozecie naswietlic troche sprawe / i co zalac zamiast slynnego castrola slx ? z gory dzieki za pomoc
  
 
Ja bym pojechal na serwis kazal rozebrac i do weryfikacji.Oczywiscie najlepiej kpl wymienic ale jezeli chcesz tanio to moze sie okazac np ze sam napinacz szlag trafil,albo samo kolo VVTi,pytanie jaki masz przebieg.Ale jezeli jezdziles na SLXie to niema sie co szczypac tylko kpl z zaworem OCV-sterujacym.
  
 
dzieki za naswietlenie sprawy. przebieg to 97 tysi - czyli mowisz ze zawor tez warto sprawdzic ?
  
 
Cytat:
2007-09-01 11:01:52, blanker pisze:
dzieki za naswietlenie sprawy. przebieg to 97 tysi - czyli mowisz ze zawor tez warto sprawdzic ?


Przy tak malym przebiegu jak cos sie dzieje z rozrzadem tzn ze byl wadliwy fabrycznie.Wymienialismy na gwarancji bo Toyota zmienila dostawce z Denso na fabryke silnikow,nie podano jaka .Problem nie wystepowal na czesciach Denso,objawem bylo stukniecie przy dodawaniu gazu z biegu jalowego.
Najlepiej zrobic test aktywny VVTi,wysterowuje sie zawor OCV testerem do pozycji kontrolnej i nagrzany silnik na biegu jalowym ma natychmiast zgasnac jezeli tak sie nie dzieje lub jest opoznienie ,lub nie za kazdym razem dziala to trzeba po pierwsze sprawdzic zawor OCV a nastepnie wymienic rozrzad kpl.
Na serwisie jest mozliwosc po rozebraniu weryfikacji poszczegolnych czesci np czy lancuch sie naciagnal czy napinacz padl czy kolo VVTI jest zablokowane.
  
 
Cytat:
Problem nie wystepowal na czesciach Denso,objawem bylo stukniecie przy dodawaniu gazu z biegu jalowego. Najlepiej zrobic test aktywny VVTi,wysterowuje sie zawor OCV testerem do pozycji kontrolnej i nagrzany silnik na biegu jalowym ma natychmiast zgasnac jezeli tak sie nie dzieje lub jest opoznienie ,lub nie za kazdym razem dziala to trzeba po pierwsze sprawdzic zawor OCV a nastepnie wymienic rozrzad kpl. Na serwisie jest mozliwosc po rozebraniu weryfikacji poszczegolnych czesci np czy lancuch sie naciagnal czy napinacz padl czy kolo VVTI jest zablokowane.



Dziekuje Ci bardzo za fachowa odpowiedz. Jestem naprawde bardzo wdzieczny. Pelen profesjonalizm bije z Twojej wypowiedzi. Czyli jak zrozumialem, najlepiej jechac do Aso na tescik - bo moze sie okazac ze nie trzeba calego rozrzadu wymieniac ?

Boje sie ze meches troche "kreci" - i lekko mowiac che mnie dmuchnac na 1000 pln...

Koles pewnie wymieni tylko ocv albo cus a bede bulil jak za calosc...

Potrzebowal numer silnika z dowodu rejestracyjnego przed "naoczna i nauszna" diagnostyka klekotania silnika - mozesz mi powiedzic po co ? cos mi tu smierdzi

Klekoce strasznie jak sie rozgrzeje i trzesie silnikiem.
Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje za powyzsza fachowa odpowiedz.
  
 
Cytat:
2007-09-02 10:43:59, blanker pisze:
Dziekuje Ci bardzo za fachowa odpowiedz. Jestem naprawde bardzo wdzieczny. Pelen profesjonalizm bije z Twojej wypowiedzi. Czyli jak zrozumialem, najlepiej jechac do Aso na tescik - bo moze sie okazac ze nie trzeba calego rozrzadu wymieniac ? Boje sie ze meches troche "kreci" - i lekko mowiac che mnie dmuchnac na 1000 pln... Koles pewnie wymieni tylko ocv albo cus a bede bulil jak za calosc... Potrzebowal numer silnika z dowodu rejestracyjnego przed "naoczna i nauszna" diagnostyka klekotania silnika - mozesz mi powiedzic po co ? cos mi tu smierdzi Klekoce strasznie jak sie rozgrzeje i trzesie silnikiem. Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje za powyzsza fachowa odpowiedz.


Moge ci sprawdzic dokladnie jakie sa ceny czesci oryginalnych w serwisie ale z tego co pamietam to jakies 1500 same czesci kosztowaly.
  
 
Cytat:
2007-09-02 22:45:02, Bigelektron pisze:
Moge ci sprawdzic dokladnie jakie sa ceny czesci oryginalnych w serwisie ale z tego co pamietam to jakies 1500 same czesci kosztowaly.



Jesli moglbys to bybym Ci bardzo wdzieczny.
Z checia dowiem sie ile co kosztuje, jesli to oczywiscie dla Ciebie nie problem - koles krzyczy 1000 wiec juz scieme wali.
bylbym Ci naprawde bardzo wdzieczny.
pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2007-09-03 23:30:01, blanker pisze:
Jesli moglbys to bybym Ci bardzo wdzieczny. Z checia dowiem sie ile co kosztuje, jesli to oczywiscie dla Ciebie nie problem - koles krzyczy 1000 wiec juz scieme wali. bylbym Ci naprawde bardzo wdzieczny. pozdrawiam.


1500 bez zaworu OCV sterujacego.
1890 calosc bez robocizny oczywiscie.
Po pierwsze czy masz kod bledu czy tylko stuka?
mozliwe ze to tylko napinacz lub kolo VVTI padlo.Najbardziej obstawiam napinacz bo jak kolo sie blokuje lub lancuch jest naciagniety to bankowo masz kod p1346.
  
 
Cytat:
2007-09-04 19:30:40, Bigelektron pisze:
1500 bez zaworu OCV sterujacego. 1890 calosc bez robocizny oczywiscie. Po pierwsze czy masz kod bledu czy tylko stuka? mozliwe ze to tylko napinacz lub kolo VVTI padlo.Najbardziej obstawiam napinacz bo jak kolo sie blokuje lub lancuch jest naciagniety to bankowo masz kod p1346.



dziekuje Ci bardzo za sprawdzenie cen. jestem ekstremalnie wdzieczny.
zaden check engine sie nie pali - tylko stuka ...
wiec czyli bardzo mozlwe ze tylko napinacz...

jeszcze raz wielkie dzieki.