Regulacja wycieraczek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie czy istnieje w omegach plynna regulacja pracy wycieraczek czy tylko wolno szybko i jedno ustawienie czasówek, czy da sie czasowki jakos regulowac ? dzieki pozdrawiam
  
 
Sa i plynne.
  
 
az mi sie samo sunie pytanie na usta jak to drogi kolego sprawdzic czy mam czy nie
  
 
Cytat:
2007-03-01 22:50:22, facet_ pisze:
az mi sie samo sunie pytanie na usta jak to drogi kolego sprawdzic czy mam czy nie

Na regulowanych jest pokrętło.

Twoje auto to rocznik 95, więc nie masz płynnej regulacji.
 
 
i to jest wlasnie konkretna odpowiedz dzieki

PS rozumie ze nie da sie raczej w lastwy sposob tego dolozyc?
  
 
moje auto to też rocznik 95 i regulacja występuje
i jeszcze kilka innych rzeczy występuje
Pozdro
  
 
a seryjnie czy dokladales rozumie ze masz inny przelacznik do wycieraczek?
  
 
Ja tez mam 95 rok i tez jest płynna regulacja. i nic nie wyminiałem. Tylko ze moja omcia to 96 rok modelowy. Moze to o to chodzi??
  
 
Dokładać nic nie dokładałem.. tak już było.
Przełącznik chyba zwyczajny: 2 przyciski od kompa (klikane palcem wskazującym) i pokrętło regulacji (przesuwane kciukiem).
Pozdro
  
 
jedno z ciekawszych rozwiazan ktore widzialem:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=637463&highlight=wycieraczek&sid=782b8d328ceb0318471df59113fc8f36
no ale znajomy elektronik niezbedny .
Pozdrawiam
  
 
Może sie podepne po temat. Pokrętełko na manetce od wycieraczek faktycznie służy jako czasówka do wycieraczek(sądziłem że jest to pokrętełko od regulacji ciśnienia w spryskiwaczach). I teraz pytanie. Czy istnieje możliwość regulacji wspomnianego ciśnienia??
  
 
o taki wlasnie schemacik wlasnie mi chodzilo z wielkie dzieki pozdrawiam serdceznie
  
 
A propo spryskiwaczy. U mnie przy setce na liczniku spryskiwacze ledwo dają rade wypluć wode na szybe. Czy u Was jest tak samo?? Czy wymiana pompki na nową coś pomoze??
  
 
A moze poprostu sprobuj wszystko przeczyscic dokladnie, bo to raczej problem niedroznosci ukladu spryskiwania, a najczesciej samych dysz. Druga sprawa, to ustawienia dysz w odpowiednie miejsce sprysku, jak na postoju spryskują Ci nisko, to nie licz, że przy dużych oporach powietrza będą lały wyżej...ustaw na postoju w miarę wysoko i po kłopocie.
  
 
Cytat:
2007-03-03 10:45:36, sewcio pisze:
A moze poprostu sprobuj wszystko przeczyscic dokladnie, bo to raczej problem niedroznosci ukladu spryskiwania, a najczesciej samych dysz. Druga sprawa, to ustawienia dysz w odpowiednie miejsce sprysku, jak na postoju spryskują Ci nisko, to nie licz, że przy dużych oporach powietrza będą lały wyżej...ustaw na postoju w miarę wysoko i po kłopocie.


potwierdzam, swego czasu, w poprzedniej omedze walczylem z tym dość mocno. Czyszczenie i płukanie nic nie dało, Problemy skończyły sie dopiero po wymianie obu dysz na masce. Koszt w ASO - ok 11zł za sztukę (nie podgrzewaną, podgrzewana - 80zł )
  
 
sewcio
ustwione są dobrze, na postoju pryskają OK. Problemy są tak jak wspominałem przy większych prędkościach.

ilku

chyba masz racje, trza będzie zaopatrzyc sie w nowe dysze. Mam podgrzewane, ale kupie chyba sobie zwykłe bo cena podgrzewanych mnie przeraża


pozdro