Wymiana wkladu termostatu w V6 oraz zalaczanie wentylatorow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
skoro w x20xev mozna wymienic sam wklad bez obudowy to czy ktos robil juz to w x25xe badz w x30xe ? wklady sa identyczne.

2 pytanie - w momencie kiedy silnik ma temperature 95 stopni wlaczaja sie wszystkie wentylatory. z tego co czytalem najpierw powinien sie zalaczyc 1 potem pozostale 2. Gdzie szukac urzadzenia/czujnika odpowiedzialnego za prace wentylatorow ?






[ wiadomość edytowana przez: beast6 dnia 2007-02-27 11:54:14 ]
  
 
Cytat:
skoro w x20xev mozna wymienic sam wklad bez obudowy to czy ktos robil juz to w x25xe badz w x30xe ? wklady sa identyczne.



CAŁY TERMOSTAT


Cytat:
2 pytanie - w momencie kiedy silnik ma temperature 95 stopni wlaczaja sie wszystkie wentylatory. z tego co czytalem najpierw powinien sie zalaczyc 1 potem pozostale 2. Gdzie szukac urzadzenia/czujnika odpowiedzialnego za prace wentylatorow ?



WSZYSTKI 4 , 3 NA 1/2 BIEGU

[ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-02-27 13:00:04 ]
  
 
Cytat:
2007-02-27 12:57:49, Scooby pisze:
WSZYSTKI 4 , 3 NA 1/2 BIEGU [ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-02-27 13:00:04 ]




a ktory czujnik za to odpowiada ? bo w chlodnicy i w tisie znalazlem 2 gora i dol

i ewentualnie ktos by mogl mi pomierzyc opornosc



[ wiadomość edytowana przez: beast6 dnia 2007-02-27 15:31:57 ]
  
 
Czesc. Z tego co wiem to w V6 trzeba wymienic caly termostat z obudowa, nie ma lekko Moja omega wlasnie stoi w warsztacie i sie koles meczy. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
a ktory czujnik za to odpowiada ? bo w chlodnicy i w tisie znalazlem 2 gora i dol



Góra.
Poszukaj wyszukiwarką, było dobrze opisane ( chłodzenie czy jakoś tak)
  
 
Cytat:
2007-02-28 08:33:21, Scooby pisze:
Góra. Poszukaj wyszukiwarką, było dobrze opisane ( chłodzenie czy jakoś tak)




no wlasnie nic ciekawego nei znalazlem.
Wczroaj zamowilem termostat. Jutro pojade go wymienic. Jesli to nie pomoze to bede sie meczyl dalej
  
 
Masz TU i TU

[ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-01 08:48:08 ]
  
 
Cytat:
2007-03-01 08:43:58, Scooby pisze:
Masz TU i TU [ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-01 08:48:08 ]




sluchaj za cholere sie moge sie u siebie doliczyc 4 wentylatorow. 1 jest na chlodniccy wody od strony silnika - dwa na chlodnicy klimy od zewnatrz.
  
 
a przeczytałeś chociaż te linki co Ci podesłali ?!?!?!?


jak byk stoi tam że trzy wentylatory(wiatraki) + czwarty od kompa !!

a gdzie on jest to też znajdziesz w archiwum.


pozdrawiam.

bastek
  
 
Cytat:
gdzie on jest to też znajdziesz w archiwum.



Co się chopak będzie męczył
Best6 ten czwarty jest w nadkolu przednim od strony kierowcy.
Aby się przekonac czy działa to po włączeniu wiatraków podnieć trójkatna klapkę ,koloru czarnego, nad nadkolem, tam gdzie schowany komputer silnika i zobacz czy na niego coś dmucha.

[ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-02 09:01:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-02 09:02:31 ]
  
 
Cytat:
2007-03-02 09:01:20, Scooby pisze:
Co się chopak będzie męczył Best6 ten czwarty jest w nadkolu przednim od strony kierowcy. Aby się przekonac czy działa to po włączeniu wiatraków podnieć trójkatna klapkę ,koloru czarnego, nad nadkolem, tam gdzie schowany komputer silnika i zobacz czy na niego coś dmucha. [ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-02 09:01:51 ] [ wiadomość edytowana przez: Scooby dnia 2007-03-02 09:02:31 ]




scooby ty tez sie nie mecz i nie patrz w moj profil. mam RM 95 czyli bez chlodzenia kompa wiec dlatego nie moglem sie doszukac 4 wentylatora
  
 
Szukaj dobrze. Schematy dotyczace V6 do roku modelowego 96 (takie z pilotem na podczerwień) pokazują taki wiatrak!!!

Jesli go nie masz to proponuję założyć bo komp ci padnie.
( temat z TISa - usterka kompa w wyniku przegrzania - pierwsze modele motronika 2.8.1 )
  
 
Cytat:
2007-03-02 12:44:24, Scooby pisze:
Szukaj dobrze. Schematy dotyczace V6 do roku modelowego 96 (takie z pilotem na podczerwień) pokazują taki wiatrak!!! Jesli go nie masz to proponuję założyć bo komp ci padnie. ( temat z TISa - usterka kompa w wyniku przegrzania - pierwsze modele motronika 2.8.1 )




mam tylko pompe powietrza wtornego, komp nie jest chlodzony ale skoro przez 12 lat nic nie padlo to mam nadzieje ze nic nie bedzie
  
 
a wiec tak. DA SIE WYMIENIC SAM WKLAD TERMOSTAU W V6.
Wlasnie to zrobilem. Kupilem caly termostat ale obudowa okazala sie za gruba i za cholere nie chciala wejsc mimo wykreconego kolektora dolotowego i ssacego z wtryskami. Mala poprawka trzpienia wkladu na szlifierce i nowy wklad pasuje do starej obudowy
  
 
No to jesteś the beast
  
 
Cytat:
2007-03-02 20:39:40, Scooby pisze:
No to jesteś the beast




zaznaczam ze kupilem caly zeby nie bylo ze kombinowalem ale niestety nowy okazal sie grubszy na podstawie obudowy i mocowaniach srub i nie chcial wejsc (a nie widzialo mi sie rozlaczanie wtryskow, ukladu paliwowego) wiec przelozylem srodek.
  
 
Cytat:
2007-03-02 21:24:26, beast6 pisze:
zaznaczam ze kupilem caly zeby nie bylo ze kombinowalem ale niestety nowy okazal sie grubszy na podstawie obudowy i mocowaniach srub i nie chcial wejsc (a nie widzialo mi sie rozlaczanie wtryskow, ukladu paliwowego) wiec przelozylem srodek.




Pacjent zyje Oma poskladana, ladnie sie nagrzewa, termostat puszcza przy 91-92 stopnie i kolo tego trzyma. Czyli da sie wymienic sam wklad i zwracam honor -faktycznie przy zalaczeniu wentylatorow idzie zimne powietrze na kompa. Po porstu nie zauwazylem nigdzie doprowadzenia
  
 
Co masz na myśli pisząc "grubszy przy podstawie" To był oryginał?
  
 
Cytat:
2007-03-05 08:21:11, Scooby pisze:
Co masz na myśli pisząc "grubszy przy podstawie" To był oryginał?



zamiennik oryginalu - firmy motorad.