Jak wymotować PŁYWAK z baku...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
i Wtam!!!

Mam problem z wskaźnikiem paliwa poprostu nic nie wskazuje! Po zbadaniu okazało się ze pływak chyba jest uszkodzony! (Wcale nie przewodzi do masy zero oporu!)

Więc proszę o wskazuwkę ja mam wymotować ten pływak!

Jak jest sposób mocowania tego "Nakrętki-Wieka" na baku gdzie jest motowane przewody paliwowe i miejsce mocowanie pływaka?
Czy potrzebne są jakieś klucze uchwyty...?

Proszę o pomoc!
Dzięki za wszelką wskazówkę!
  
 
więc tak są dwa sposoby inwazyjny i bezinwazyjny
1. odkrecasz 4 śruby mocujące bak po opuszczeniu odłaczas 2 przewody paliwowe i 1 od oparów wyciągasz bak i przy uzyciu młotjka i dobrego wybijaka bądż srubokręta pukając odkręcasz tą niby nakrętke ,czas ok 1 godzinki na wszystko
2. podnosisz kanapę wyczepiasz wiązkę i robisz 4 nacięcia przecinakiem odchulasz blachy i ta sama czynnośc z niby nakrętka ,tą metode sytosowałem w czerwonym złomie w celu szybkiego wyciągnięcia pompy ,czas ok 15 minut
  
 
ja wycoagalem caly bak, jak wyciagniesz juz pompe to wez ja w rece, usiadz na fotelu kierowcy, podlacz do niej kabel, przekrec zaplon i ruszaj plywakiem, ja tak sprawidzilem sobie poprawnosc wskazan na starej i nowej pompie...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Dzieki!

Zabieram sie do roboty!
Chyba rozerne balchę leko bo śróby są zapieczone od baku a nie mam czasu na "zrywanie gwinta"!

Przewiduje że pływak odczepił się bo śrubę mocującą pływak (gdzie podłaczany jest kabel od wskaźnika) leko odkręciłem kiedyś i od tej pory już nic nie wskazuje! A cos tam wcześniej wskazywał!

Dzięki za wskazówki!

Jak coś to odezwe się!