Jaka sprężyna do swapa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam potrzebuje się dowiedzieć z czego jest najkorzystniej wsadzić sprężyny na tył do swapa 900 (na KJS-Y)Albo jeszcze inaczej z czym najlepiej współgra Bilstein
  
 
seryjna sprezyna obcieta o 3/4 lub 1 zwój.
  
 
1 zwoj bedzie za nisko.
Mi najlepiej jezdzilo sie na bilu ze sprezyna z trucka obcieta na wysokosc seryjnej-3/4
  
 
jaką długość ma ta z trucka Jedna przecięta na pół pasuje czy niebardzo bo i o takim czymś słyszałem i o ile jest twardsza
  
 
Poszukaj troche na forum, bylo o tym sporo.
  
 
Przycięte na pół od trucka bedzie za wysoka, bedziesz musiał jeszcze ciut dociac, z 3/4 zwoja. Mi sie jezdziło słabo na sprezynach od trucka, miałem wrazenie ze bil zółty nie wytłumia należycie odbicia a autko jest bokogenne, wiec albo seryjne sprezyny wymieniane co jakis czas , albo truckowskie tyle ze z twardsza niz zółta kjsowa wersja bili.
  
 
przecieta sprezyna od trucka na pol powoduje szorowanie silnikiem o ziemie, trzeba dwie i obciac mniej niz na pol.
  
 
moze macie jakies inne sposoby na zawias do swapa
  
 
W 900 etce ? na pewno nie, przecieta na pół spreżyna od trucka powoduje dacha . Przeicez to jest około 19 cm ...
  
 
Wiec co proponujecie
  
 
Ja Ci zaproponowałem 5 postów wcześniej , ale to tylko moje pomysły, niekoniecznie najlepsze . Najlepiej mieć 2 wersje zawiasu . Ja preferuje bardzo twardy zawias i niski na twarde nawierzchnie, czyli w tym przypadku bilstein zółty powiedzmy twardzszy o 30 % niż kjsowa specyfikacja + sprężyna od trucka, przycięta w pół i docięta jeszcze troche (ile to już musisz eksperymentalnie dobrać) , II specyfikacja, to np Koni regulowane albo bile "zmiękczone" na szuter snieg .
  
 
Tak wygląda z 900 etka truck przyciety na pół i obciete z 3/4 zwoja o ile pamietam (wyszło około 17,5 cm (o ile dobrze pamietam) . Ja mam rozklepane ranty.

  
 
Art - gdzie robiles blache?
  
 
wyglad to jedno ale jak sie na tym jezdzi????????
  
 
czy przeczytales regulamin i zasady nazywania postów???