| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pszczoua ESPERO 1.5 16v LPG Przasnysz | 2003-06-05 15:33:18 szkoda ze mam amorki na gwarancji ale cena naprawde dobra |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-06-05 16:23:51 Ja akurat szukam B6, ale widziałem, że macie je taniej niż ktokolwiek, bo za 1700 zł. - za jakiś miesiąc zgadamy się na zakup i montaż |
Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-06-05 19:39:30 aja komplet B4 mam za 558 zł
JAK KTOS CHCE TO PODAM KONTAK TO WCALE NIE JEST ZADNA OKAZJA>>>>> |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2003-06-05 20:53:20 Miękkie/twarde te bilsteiny? I jak się one mają do standardowych gazowych kayab? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-06-05 20:56:02
Twarde, od KYB na pewno sztywniejsze |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-06-05 20:58:20 NO jeśli chodzi o te b4 to nie jestem pewien czy są twardsze od KYB.. B6 na pewno są i mogą być bo są regulowane ale to już inna półka.... |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-06-05 21:31:16 No dobra ale co to właściwie jest to b4 z czym to się je i czy warto założyć.?
pozdrawiam wicio |
Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-06-05 21:40:43 opisze na pewno jak w przyszlym togodniu zakupie a potem zaloze komplet Blisteinow B4 plus sprezyny Waiteca hehe opisze na pewno |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-06-05 23:14:29 B4, są tak naprawdę odpowiednikami seryjnych amortyzatorów, różnią się po prostu jakością wykonania i montażu, gdyż ta stoi na naprawdę wysokim poziomie.
B6 natomiast, to już produkt wysokiej klasy, zwany inaczej "żółtymi" Bilsteinami ma doskonałe parametry trakcyjne, regulowana twardość i oczywiście ma to swoje odbicie w cenie. Cechą szczególną B6, nie wiem czy B4 ma tę samą opcję, ale sądzę, że raczej nie jest ich pełna serwisowalność, tzn. wymieniamy sobie "gaz", olej, możemy też resztę bebechów, tłoczki i jeździmy na nowych amorach. Koszt podstawowego serwisu w Zerkopolu to ok. 100 zł. więc jeśli ktoś często wymienia amorki, to dość korzystny zakup. Miałem B6 w poprzednim autku i jestem w nich zakochany. Do Esperaka zakładam je już wkrótce. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-06-05 23:26:35 Ale na tych B6 ładnie cierpi nadwozie. Na innych gazówkach zresztą też. Załóż rozpórki. Chociaż, jak MaciekGT jeździ bez, to moze i da się wytrzymać |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-06-05 23:40:41 Prawda jest taka, że każde nadwozie cierpi jeśli przenosi przeciążenia do jakich nie jest stworzone. Bilsteiny, jak i sprężynki Ventury zakładam z tego powodu, że bardzo dużą frajdę sprawia mi szybsze pokonywanie w miarę równych zakrętów (można jeszcze takie znaleźć). Poza tym na prostej powyżej 140km/h Esperak ma tendencje do kołysania nadwoziem. W mieście jeżdzę, bardzo spokojnie, bo nie widzę potrzeby, by się tutaj rozpędzać od świateł do świateł i nadmiernie eksploatować autko.
A co do rozpórek to będą z pewnością i to nie tylko przednia górna (przednich kielichów) Na potwierdzenie swojej teorii o nieagresywnej jeździe, powiem tylko tyle, że w mieście mój Esperaczek pali ok 7,5 - 8 l/ 100 km. |