| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2007-01-19 14:28:56 też mam to z dopalaniem gazu i jest spoko |
ocetocet siedlce | 2007-03-03 10:56:40 Witam. Dodam ,ze u mnie to samo. Pozatym ze strasznie denerwuje. |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2007-03-03 15:45:38 Auto powinno być zarówno włączane i wyłączane na benzynie.
Pozdrawiam |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2007-03-06 10:36:03
Nie wytłumaczę tego bo nie znam się na instalacjach gazowych ale słyszałem to już niejednokrotnie od różnych serwisantów gazu. Pozdrawiam |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-03-06 12:16:57 Może chodzi o gaszenie nierozgrzanego silinka, wtedy jest problem z ponownym zapaleniem.
I wydaje mi się, że poza ekologią i bezpieczeństwem, po to jest dopalanie gazu. |
Piotr525 Bmw e34 2,5l i 4,0 V8 Łódź | 2007-03-06 22:33:48 a jeszcze mam pytanko: czy to może być filtr gazu do wymiany(filtr powietrza zmieniłem) jeżeli autko mi przyspiesza nie jednolicie plynnie tylko chwile lepiej, chwile gorzej(takimi jakby lekkimi skokami).?? [ wiadomość edytowana przez: Piotr525 dnia 2007-03-06 22:34:36 ] |
krazboy BMW kolobrzeg | 2007-03-08 23:05:27 witam wszystkich .
Problem gaszenia silnika na benzynie mial istotne znaczenie przy silikach gaznikowych, gdzie aluminiowe czesci silnie korodowaly bez benzyny. Natomiast system dopalania gazu jest zecza bardzo dobra w silnikach o duzych kolektorach ssacych (szczegolnie M50) Automatyka gazu prawie zawsze odpala auto na benzynie a dopiero po przekroczeniu ok 1500-2000 obr/min przelacza na gaz. Gdyby auto gaslo bez dopalenia gazu pozostawalby on w kolektorze i przy ponownym rozruchu (juz na benzynie) tworzy mieszanke zbyt bogata do zapalenia. |