Pęknięty pasek w 2,5 mv6 z"94

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

2,5 to jest dohc..?? Moge nabyc w okazyjnej cenie 2,5 mv6 z peknietym paskiem, gosc mowi, ze nie rozbieral silnika i nie zamierza.. a jesli nie dohc, to czego moge sie spodziewac, porozbijane zawory, walek do wymiany, peknieta glowica..??
Warto wtedy naprawiac czy lepiej wyciagnac silnik z jakiegos np. angola..??

Pozdrawiam

**********************************************

juz nie moge sie doczekac kiedy znow zasiade za sterami bestii...
  
 
Cytat:
2007-03-11 19:00:10, maverick_lbt pisze:
Witam! 2,5 to jest dohc..?? Moge nabyc w okazyjnej cenie 2,5 mv6 z peknietym paskiem, gosc mowi, ze nie rozbieral silnika i nie zamierza.. a jesli nie dohc, to czego moge sie spodziewac, porozbijane zawory, walek do wymiany, peknieta glowica..?? Warto wtedy naprawiac czy lepiej wyciagnac silnik z jakiegos np. angola..?? Pozdrawiam ********************************************** juz nie moge sie doczekac kiedy znow zasiade za sterami bestii...


1. 2,5V6 jak również MV6 mają po 4 zawory na cylinder i po 2 wałki w głowicy.
2. Pęknięty pasek = pokrzywione zawory, popychacze do śmieci. Wałki i głowice powinny wytrzymać z racji tego, że zawory są pochylone w stosunku do osi tłoków. W najgorszym wypadku będziesz musiał kupić dwie głowice. Koszt ok 500-600zł za obie.
P.S. Następnym razem zanim zapytasz, postaraj się troche wysilić i zajrzeć do wyszukiwarki
  
 
dzieki.. szukalem, ale nic konkretnego odnosnie tej wersji silnikowej nie znalazlem.. ale jesli zasmiecam forum to sorry..

********************************

juz nie moge sie doczekac kiedy znow zasiade za sterami bestii...
  
 
2.5 to nie mv6.
Ja bym się w to nie pakował. Mogą być pokrzywione korby i pekniety cylinder. Jeden z kolegów przerabiał temat.