Bmw e36 problem z obrotami na zimnym silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc
mam bmw e36 318 na zimnym silniku samochod chodzi na 2 tys obrotow, nie dotykam gazu a po chwili obroty zaczynaja wariowac i samochod gasnie kupilem go z komisu tydzien temu co moze byc przyczyna gasniecia ? na goracym silniku smiga jak rakieta pozdro
  
 
Na 99,9% winowajcą jest SILNICZEK KROKOWY. Jest on odpowiedzialny za wolne obroty właśnie bez dodawania gazu.
  
 
jaki plyn najlepiej uzywac do wspomagania kierownicy w bmw e36 318 rocznik 95 i jaki ma kolor? u mnie w zbiorniczku jest oleju pod sam korek i taki brązowy, a jeszcze mam pytanie co do chlodnicy jaki jest najlepszy plyn do chlodnicy?(w zbiorniczku mam go ledwo na dnie) pozdro dzieki za pomoc
  
 
Do wspomagania kierownicy najlepiej używać oleju ATF (powinno być napisane na korku od wlewu do wspomagania), olej ten ma kolor czerwony coś podobnego do wiśni. Ja osobiście kupiłem taki olej na stacji Orlenu za niecałe 20 zł. Do chłodnicy polecam płyn firmy KAGER jest to bardzo dobra niemiecka firma, może i drogi, ale warto. Ja za 10L tego płynu zapłaciłem około 80 zł. Mówisz, że masz płyn na dnie powinno go być gdzieś tak około pół tego zbiorniczka wyrównawczego, tam masz takie kreski wypukłe więc dolej go tyle żeby była połowa. Nigdy nie lej do pełna, bo gdy jest ciśnienie to płyn sie unosi do góry więc musi mieć gdzie się unieść (ja kiedyś nalałem do pełna to mi ten mały korek od odpowietrznika rozwaliło, po prostu za duże ciśnienie Jak coś jeszcze chcesz spytać to wal śmiało, chętnie ci pomogę
  
 
wlej shella do chłodzenia! zobacz jaki masz kolor płynu! jak zielony lub niebieski to wlej niebieski to wspomagania atf przekładniowy!
zastanowiłbym sie nad tym ubytkiem tego płynu! wejdz pod auto i sprawdz czy gdzies wycieka, jeżeli tak to dobrze pozdro!
minutke sie spóźniłem hehe

[ wiadomość edytowana przez: elroy_85 dnia 2007-03-01 23:16:52 ]
  
 
jak spuscic plyn ze wspomagania kierownicy tak zeby zszedl caly? ile wlac nowego ? tak samo jak stary pod korek?
  
 
u spodu zbiorniczka wyrównawczego ze wspomagania jest wąż zaciśnięty opaską uciskową! odkręć opaskę, zsuń wężyk i wypłynie, ale najprawdopodobniej z tego co pamiętam to nie cały! ale po co to wymieniac wogole?! jak wspomaganie chodzi normalnie to zostaw to w spokoju!
  
 
Kolega niżej ma sporo racji. Nie ma potrzeby wymieniać tego oleju od wspomagania, co innego z olejem w silniku czy skrzyni, ale tu absolutnie jest to zbędne.
  
 
aha to super zastanawia mnie jedna rzecz gdzie jest ten silnicznek krokowy? wczoraj rozgrzebalem alternator bo strasznie piszczy i nie moge lozyska wyciagnac wlalem odrdzewiacz i nic nie wiem co robic a lozysko jest popękane
  
 
Silnik krokowy jest na górze silnika odchodzą od niego dwa gumowe przewody i przewody zailania i sterowania. Trzeba wyjąć silnik z obejmy odłączyć przewody i przeczyścić zawór najlepiej ropą lub benzyną Po tym zabiegu obroty będą równiutkie nawet przy największych mrozach.
  
 
zapomnialem dodac ze w moim bmw nie ma i nie bylo nigdy instalacji gazowej pozdro
  
 
mam problem ze znalezieniem filtra paliwa gdzie on sie znajduje? czy ktos moze wie jakie sa najlepsze swiece do 318 e36? dzieki pozdro
  
 
witam ponownie

dzis odkrylem powazny problem (chyba) otoz jade moim bmw i zauwazylem ze na prostej drodze jak puszcze kierownice to samochod sciaga mi do rowu czy ktos moze wie co trzeba z tym zrobic? prosze o pomoc dodam tylko ze mam bmw e36 318i z pakietem M rok 95 z gory dzieki i pozdro
  
 
Wydaje mi się, że to jest wina luzu w układzie kierowniczym. Można to bez większego problemu wyregulować u jakiegoś mechanika.
  
 
Zobacz czy masz takie samo ciśnienie w oponach.
  
 
mam jeszcze pytanie odnosnie leflektorow, a konkretnie leflektora przedniego od strony pasazera otoz mam problem z parowaniem szkla przy niskich temperaturach co z tym zrobic?
  
 
witam

jak wylacze silnik to w srodku samochodu slychac dzwiek taki cos w rodzaju pracujacego silniczka w okolicach radia ale radia nie posiadam kto wie co zakluca moj spokoj?pisac dziekuje za odpowiedzi