[K] Silnik do Espero 2.0 lub wałek z osprzętem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, mój wałek rozrządu ma podobno policzone godziny pracy, coś mocno trze i ta część przy wlewie oleju nie ma smarowania - pewnie zapchany kanał olejowy i jeszcze kilka dupereli. To tak w skrócie.
Są dwie opcje albo nowy wałek z osprzętem albo jak zapchane kanały olejowe to silnik do 2.0 w rozsądnym stanie i dobrej cenie.

Jak by ktoś słyszał o niezakatowanym silniku gdzies z rozbiórki to proszę o wiadomość a co do wałka to jeśli ktos zna numer katalogowy to też niech się podzieli wiedzą.

P.S. Wiem że słowo "niezakatowany" i "rozbiorka" nie idą w parze ale może się uda.


[ wiadomość edytowana przez: YeLonkoskY dnia 2007-04-12 20:17:40 ]
  
 
Naprawa będzie tańsza i pewniejsza co do efektów.
  
 
Dopiero co ten silnik był u specjalisty ale chyba to specjalista tego typu jak ten co Kolberowi załatwił Nubirę.
Na razie trafiłem głowicę (nówka) z kompletnym osprzętem w atrakcyjne cenie więc chyba się skuszę na jej kupno.
  
 
nr walka
90232446
jesli juz biez cala glowice
a tak z ciekawosci za ile??
  
 
Dzieki za numer katalogowy.
Tak z ciekawości dla Ciebie i reszty powiem, że po konsultacji z Bogdanem biorę napewo tą głowicę z allegro i teraz uwaga: to kompletna głowica z zaworami, szklankami, wałkiem rozrządu i kolektorami za jedyne 650zł i to nie używka tylko nówka sztuka.
Poniżej aukcja:
głowica z osprzętem

[ wiadomość edytowana przez: YeLonkoskY dnia 2007-04-12 21:24:01 ]
  
 
Jeśli kupiłes od tego gościa z Wieliszewa to radze tą głowice dokładnie sprawdzić. Wiem bo sam u niego się zaopatrywałem i części zawierają wady fabryczne. Nie pisze tego aby kogoś wk&#@%* lub do@#$%^& ale dla pewności zapytaj o możliwość zwrotu gdyby okazała się nieszczelna lub zwichrowana. Pzdr. pstruś
  
 
A ja słyszałem, że koleś jest właśnie spoko bo wielu od niego kupowało i wszystko grało. No ale dzięki za info, ostrożności nigdy za wiele.
  
 
Wiele częśći była ok. ale trafiło się i na odpad produkcyjny Wiem że głowica nowa i tania ale co w niej siedzi to wyjdzie dopiero po odpaleniu fury Myśle że każdy mechanior to sprawdzi i powinno być ok.
  
 
No mam taka nadzieję bo już wystarcy problemów z silnikiem jak na jeden rok Poza tym taka sytuacja z odpadem może zdarzyć gdziekolwiek idziej a tak naprawde to potrzebny mi wałek i jego obudowa a że za stosunkowo niewiele więcej jest cała kompletna głowica to sie skusiłem.
  
 
Zastanawiam się co spowodowało zapchanie kanałów olejowych.

Nie sądzę aby przyczyną były procesy korozyjne ???

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Przyczyna bylo zapewne niechlujstwo, ktoś bawil sie pewnie silikonem i w efekcie są chyba zapchane kanały olejowe bo część wałka ma słabe smarowanie i policzone godziny pracy. Stąd tez chyba lekkie wachania obrotów. No cóż tamten mechanik niby znajomy ale głowice do planowania dawał komuś a potem wyszło jeszcze kilka rzeczy i w efekcie esperak stał 3 tygodnie i połknął prawie 2000zł bo do wymiany byl jeszcze wydech i inne duperele ale pewnie z 500zł poszło wtedy wpizdu.
  
 
Cytat:
2007-04-14 12:43:15, SpeedR pisze:
Zastanawiam się co spowodowało zapchanie kanałów olejowych. Nie sądzę aby przyczyną były procesy korozyjne ??? Pozdrawiam - SpeedR


Tak względem formalności żeby nie zostawiać niezakończonych wątków napisze jak rozwiązałem sprawę z kupnem głowicy/wałka z osprzętem. Otóż jak sie okazało po rozebraniu silnika głowica nie jest pozapychana i nadaje się do eksploatacji więc wystarczyło kupic wałek ale poniewaz atrakcyjnie kupiłem nową głowicę to założyłem ta nową.

Najzwyczajniej w świecie wałek był w bardzo kiepskim stanie i tak się zmachał że wygadało jakby by niesmarowany.
Stara głowica jest w piwnicy i będzie czekać na chętnego który ja przygarnie. Widziałem że na allegro same wałki z obudową "używki z małym przebiegiem" latają za 300zł więc tą głowicę za jakieś 250 może uda mi sie zbyć (kompletna - tylko wałek do wymiany).