MotoNews.pl
  

E 36 - prośba o "patent" na wyjęcie zegarów...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie - mam małą prośbe.
przewaliłem wyszukiware ale mało tam szczególów na temat wyjecia zegarów...
chce wymienic zaroweczki (prawy kierunek i podswietlenie "zatankowania") ...
powiedzcie prosze na co zwrocic uwage przy wyciąganiu zegarow, czy sa jakies pulapki albo inne "łamliwe" zatrzaski.
nie chce niczego urwac ani połamac wiec prosze zorientowanych o jakis dobry "patent" na wyjęcie zegarków.
dziekuje z gory i pozdrawiam .
p.s nie wiem czy to ma znaczenie ale moj bolid jest z 1991 r.
  
 
Witam
nie wiem czy ci to pomoze (bo to jest BMW 525i) ale znalazlem na forum cos takiego KLIK
jest tam zademonstrowane sciągnięcie poduszki powietrznej i wymiana żarówek w tablicy rozdzielczej.
pzdr
  
 
dzieki "tofik24" za zainteresowanie - oczywiscie jest to troche przydatne...
cos mi sie jednak zdaje ze sam opisze to dla innych - ide zaraz dłubac przy tym wiec jak złoze wszystko z powrotem i bedzie działac to dam znac.
  
 
witam wszystkich ponownie...
w powyzszym temacie nie ma strachu - trzeba sciagnac kierownice i gorna plastikowa osłone stacyjki.
nastepnie wykrecic dwie srubki trzymajace "licznik" i powoli go jakos wyłuskać ...
nie ma pułapek i zatrzaskow...

jak dla mnie - temat skonczony

pozdro hej
  
 
Ostatnio coś mi przygasła środkowa część zegarów, link z instrukcją wymiany jest jak najbardziej przydatny i pomocny, ale nie ma sposobu bez zdejmowania kierownicy
Kurcze, żeby wymienić żaróweczke trzeba pół samochodu demontować (nie zmosze takiej grzebaniny, dla mnie zdjęcie kierownicy to jak remont generalny) Do tego u mnie jest środkowa żarówa do wymiany, nie wiem czy dobrze patrze, ale wydaje mi się że jest ona wewnątrz schowana.
  
 
Cytat:
trzeba sciagnac kierownice


Nie trzeba wcale sciagac kierownicy ! Ostatnio sciagalem licznik to wiem na 100%. Pod odpowiednim kontem wychodzi sama.
pzdr
  
 
hej...
jesli chodzi o kiere to u mnie bez problemu - nie mam poduchy i na srodku kierownicy posiadam zaslepke. kiere sciągalem ok 30 sejund moze3 faktycznie nie trzeba jej sciagc ale pozniej jest o wiele wygodniej grzebac przy liczniku... jakby co polecam wymienic od razu wszystkie 3 zaroweczki od podswietlenia - bedzie rownomiwrny efekt. ja załozylem srodkjową i lewa wiec teraz lewa czesc swieci troszke jasniuej od prawej (starsza przydymiona zaroweczka) zaden koszt w sumie a nie trzeba bedzie dwa razy tego robić:]
pozdrawiam
  
 
BeeMWe bez obaw nie trzeba ściągać od razu kierownicy spokojnie da się wyciągnąć zegar bez zabawy z kierownicą. trzeba ją tylko wysunąć pod odpowiednim kontemi najlepiej odłączyć sobie wtyczki(nie da się ich pomylić bo każda ma inną barwę identyczną do gniazd w zegarach) Wyjmujesz sobie zegarki całkowicie i wtedy możesz wymienić sobie jaką tylko żaróweczke Ci się podoba
  
 
Dzięki za pocieszenie

A już chciałem olać tą żaróweczkę.
  
 
Nie no co Ty nie poddawaj się tak łatwo Żarówka niby drobiazg ale jednak cieszymy się kiedy wszystko jest dopięte na ostatni guzik w naszych Bawarkach i podejrzewam że po dłuższym czasie i tak byś zaczął grzebać przy zegarach