Hałaśliwy silnik... bmw 318 is coupe

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc,
mam bmw 318 is coupe z '93 roku. i mam kilka problemów z nim (byłbym strasznie wdzieczny za odpowiedź a mianowicie: silnik pracuje strasznie głośno, klekocze itp, mozna odniesc wrażenie, ze pracuje jak traktor strasznie mnie to denerwuje, nastepnie przerywa mi, tzn jak jade powoli to dziala bez zarzutu tylko gdy chce przyspieszyc to przerywa do tego jeszcze dochodzi piszczenie gdy odpalam samochod, zrobie kilka metrow i piszczenie zanika,wydaje mi sie ze to ma cos wspolnego z paskiem. jestem kompletnym laikiem w tych sprawach pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: PeSoN dnia 2007-02-26 17:09:26 ]

Cytat:
2007-02-26 16:30:08, PeSoN pisze:
czesc, mam bmw 318 is coupe z '93 roku. i mam kilka problemów z nim (byłbym strasznie wdzieczny za odpowiedź a mianowicie: silnik pracuje strasznie głośno, klekocze itp, mozna odniesc wrażenie, ze pracuje jak traktor strasznie mnie to denerwuje, nastepnie przerywa mi, tzn jak jade powoli to dziala bez zarzutu tylko gdy chce przyspieszyc to przerywa do tego jeszcze dochodzi piszczenie gdy odpalam samochod, zrobie kilka metrow i piszczenie zanika,wydaje mi sie ze to ma cos wspolnego z paskiem. jestem kompletnym laikiem w tych sprawach pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: PeSoN dnia 2007-02-26 17:09:26 ]

W tym silniku nie ma zadnego paska rozrzadu, tylko jest lancuch rozrzadu. Tez mialem takie klekotanie jak w dieslu, aby zlikwidowac pukanie nalezy wykrecic napinacz i spowrotem go wkrecic. reszte poczytaj sobie tu.

Cytat:
2007-02-26 17:36:39, zdunekm pisze:
W tym silniku nie ma zadnego paska rozrzadu, (...)

Ale jakiś pasek klinowy sie zapewne znajdzie ...

Jeśli chodzi o klekot, to stawiałbym na ... szklanki popychaczy.

[ wiadomość edytowana przez: hsurim dnia 2007-02-26 18:24:08 ]

jak będzie to napinacz to groszowe sprawy,oby panewka nie stukała,bo wtedy będziesz miał wydatki....a to jest niestety wada tych silników