MotoNews.pl
12Wymiana paska rozrzadu (178660/45) - PT
  

Wymiana paska rozrzadu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem wlasnie w trakcie wym.paska rozrzadu.zastosowalem porade od borysa.ustawilem wszystko na znakach jak powinno byc niby dobrze(ale niewym.zadnej rolki choc prowadz.piszczaly)zapalilem.palil bardzo dobrze ale chodzi glosno jak diesel i strasznie drzy mi pasek w miejscu gdzie sie sprawdza czy jest dobry naciag(obrot o 90stopni)czy to moze byc wina rolek?pomocy ja uwazam ze raczej nie ale prosze o rade.i jeszcze jedno jak probowalem wlozyc plaskownik zeby zblokowac walki mosialem uzyc cienszej blachy i dogiac ja bo niewchodzilo w otwory.u borysa na rys.wszystko sie zgralo na plasko u mnie walki sa lekko schowane w dole ze blacha 5mm niewchodzi.jak ktos ma pomysl prosze o rade.
  
 
A jaki to silnik ???




1,6 16v
  
 
1.8 16v 130 hp ale to to samo co 1.6 16 v w kwestii rozrzadu
  
 
Jesli naciecia na walkach sprawiaja wrazenie ze sa schowane to wystarczy obrocic walem tak zeby walki sie obrociły o 180 stopni i powinny ladnie wystawac te naciecia


[ wiadomość edytowana przez: markocieszyn dnia 2007-03-17 23:41:31 ]
  
 
dzieki wielkie jutro sproboje a niewiesz moze co moze byc przyczyna ze pasek tak drzy.moze jest jakis zly naciag ale spr.dalej niechce isc napinacz i pasek idzie tylko do 90stopni niby prawidlowo.a silnik wali jak diesel
  
 
a moze byc tak ze jak mowisz mialem obrocone zle i plaskownik mi niewchodzil dobrze musialem go lekko naginac a powinien bez problemu wejsc.i z tego powodu moze jest roznica na 1 zabku od rozrzadu i dlatego tak chodzi.wiec jak to teraz naprawic czy to moze byc wogole to.