| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
rajdowiec-ff rrr | 2006-07-11 00:41:21 posiadam g³owice 126p z wiekszymi zaworami dolotowymi, czy przy zak³adaniu jest konieczna jakas obróbka t³oków, g³owica planowana 0k 2.5mm |
Witold_Rybarz 126p Brzeszcze | 2006-07-11 07:21:52
Najdelikatniej mówi±c ma³o wiesz |
jozekrj F&F Sympatyk Astra G / Jumper Targówek | 2006-07-11 07:27:01 nie nie nie ja nie twierdze ze ja cos wiem
dlatego sie pytam zeby sie dowiedziec bo mnie to toche zastanawia³o |
Witold_Rybarz 126p Brzeszcze | 2006-07-11 21:56:56 jest dok³adnie na odwrót.
Wiêcej na ssaniu, mniej na wydechu - du¿o wiêksza energia i ³atwie siê to przeci¶nie na mêski rozum: ³atwiej wydmuchasz )) ni¿ zassiesz ))))))))))))))
no chyba ¿e inna orientacja - no to przepraszam |
rajdowiec-ff rrr | 2006-07-11 23:49:25 no ale co z tymi tlokami!!! |
nds F&F Sympatyk Suzuki P³ock | 2006-07-12 00:09:12 a jaki masz wa³ek?
z³ó¿ to wszystko do kupy, ale nie przykrêcaj g³owicy na fest. Za³ó¿ klawiaturkê i zakrêæ ko³em pasowym - je¶li wa³ wykona pe³en obrót to znaczy ¿e nie trzeba. Je¶li natomiast dokrêcisz do momentu w którym t³oki bêd± w górnym po³ozeniu i nie da siê dalej zakrêciæ, to znaczy ¿e t³oki i zawory wymieniaj± siê w³a¶nie energi± i trzeba zrobiæ podebrania w t³okach. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-07-12 00:48:43 a ja bym uwa¿a³ z tym ze jak sie przekreci to nie stykaja sie...
moga sie dotykac i nawet tego nie poczujesz, a jak zdejmiesz glowice nastepnym razem to bedziesz mial dziury w tlokach porobione... a to z tego ze zawor ma pewna bezwladnosc i przy duzych predkosciach obrotowychmoze walic o tloki chociaz przy wolnym kreceniu silnika rêk± nic nie czuc
sprawdzone na fryzjerowym silniku hehe |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2006-07-12 11:11:10 Ja mialem g³owice - 3mm na wiêkszych ss±cych i zadnego styku nie by³o !! |
rajdowiec-ff rrr | 2006-07-12 19:21:34 mam 555 ka³u¿y! |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdañsk | 2006-07-15 00:38:12 Ludzie tu nie chodzi o fizyczne zetkniecie sie t³oków z zaworami w uk³adzie kiedy silnik nie pracuje. Nie zapominajcie o dynamice uk³adu rozrz±du silnika jak i samych zaworów;/ Mozesz mieæ nawet 1mm luzu pomiêdzy zaworami a t³okami ale jesli sprzezyny bede zdech³e to tez na obrotach nastapi kolizja. Jedyna metoda to doswiadczenia. Wsadzic plastelinê na t³ok, przykrêciæ g³owicê, klawiaturê z luzem zaworowym na "zero". Nast±pnie powolotku krêcic. Powstana odciski na plastelinie. Potem porozbieraæ to i wszystko jasne bêdzie ile jest miejsca;]
|
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-07-16 00:22:12 no dokladnie o tym mowilem
tylko pamietajcie ze to musi byc dobra plastelina ktora sie nie odksztalca spowrotem... ciastolina playdoo odpada ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny S³uchacz :) Kraków | 2006-07-16 23:51:30 krauzerek dobrze gada...u mnie byla z tym niezla masakra :/ ja juz chce do polski i skladac silniczek nowy (( |
profil-usuniêty | 2007-02-18 17:23:55 odkopujemy
mam glowice na zaworach z cc, planowana 5 mm + miedz czyli wychodzi okolo 5,5 planowania, walek 555. Moje pytnie brzmi ile zrobic wyciecia w tlokach pod zawory? Wczesniej mialem 3 mm planowane z walkiem ireco 7 i na seryjnych zaworach bylo ok, ale na tych z cc juz minimalny slad zostawilo na tlokach. W tym momencie nasuwa mi sie drugie pytanie, czy te slady po zaworach z glowicy ktora byla planowana 3 mm, mozna przeniesc na nowe tloki w celu zrobienia frezow ?? |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznañ | 2007-02-18 17:37:47 Ja robilem tak ze zakaldalem zawory regulowalem luz i powoli krecilem silnikiem do czasu jak sie tlok spotka z zaworem, zdejmowalem glowice mierzylem ile brakuje dodwalaem 0,5 dla bezpieczenstwa i na taka glebokosc robilem i wszystko jest git |
profil-usuniêty | 2007-02-18 18:36:02 tylko ja nie mam tego jak robic na 2 razy skladajac/sciagajac chyba ze po zlozeniu kompletnym przy probie krecenia walem wyskoczy error. |
MaLi ![]() Fiat 126p Leicester, UK | 2007-02-18 21:33:40
U mnie ssaki od CC glowica 4.2mm + seria uszczelka + 555 = podciecia na tlokach dla ssakow ~2mm, dla wydechu >1mm. Nic nie stuka(³o) bo zostawilem spory zapas. Pamietaj ze glowica glowicy nie rowna i gniazda moga byc osadzone na roznych glebokosciach. Zawsze najpewniej sprawdzic czy nic sie nie stanie niz potem wszystko skladac od nowa. Pozdro ----------------- FIAT -> Fix It Again Tony [ wiadomo¶æ edytowana przez: lukaszc dnia 2007-02-19 07:33:39 ] |
profil-usuniêty | 2007-02-19 20:46:16 dzieki,
a ma moze ktos foto tlokow z frezami, bo te co sa ponizej jakos dziwnie wygladaja. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-02-19 21:40:38 ![]() |