| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2007-03-09 11:18:27
Albo olać . |
markus Espero 1,5 DOHC Mikołów | 2007-03-09 11:37:39 Gdzie sie ten wyłącznik ustalający silnika wycieraczek znajduje? |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2007-03-09 11:39:44
to są takie styki w przekładni silnika wycieraczek. |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-03-10 08:06:01
Tak jest, silnik pracuje lewo-prawo i obraca ramionami, pomylenie sie o 1 zabek to juz 2-4cm pracy wycieraczek. Ja tez sie ostatnio z tym meczylem, zrobilem na "prawie dobrze" i dupce to, wazne ze dziala |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2007-03-10 11:00:29
Zgadza się-problem jest w nałożeniu tego metalowego ramienia na sworzen silniczka wycieraczek-wystarczy załóżyc mechanizm źle o 1 ząbek i juz pojawiają się takie kwiatki. |
HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2007-03-10 11:12:23
Ćwikus - extra !!! Mamy takie samo podejście do tematu
Ps. No tak nie całkiem do konca to dupce - nowe ramiona i piórka wycieraczek już czekają na cieplejsze dni, więc wykonam korektę ustawienia mechanizmu [ wiadomość edytowana przez: HenBas dnia 2007-03-10 11:17:18 ] |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2007-03-10 11:17:12
Silnik kręci się w jedną stronę (po to jest mechanizm aby zamienić ruch obrotowy na lewo-prawo)
Po złożeniu mechanizmu powinno się (bez zakładania ramion) włączyć wycieraczki niech sobie poruszają się i staną w pozycji wyłączonej i wtedy założyć ramiona z wycieraczkami. p.s. Jakie macie długości piór ? [ wiadomość edytowana przez: rysiu1 dnia 2007-03-10 11:19:09 ] |
markus Espero 1,5 DOHC Mikołów | 2007-03-10 18:05:22 Zgadzam sie. Ale dlaczego wykonują po złożeniu (połozenie spoczynkowe) ruch powrotny o parę milimetrów do góry. |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2007-03-11 11:55:21
51 cm
Po to, aby Ci się gumki wycierałek nie odkształcały od plastikowej kratki podszybia |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2007-03-11 22:50:49 a nie 48?
|
Kolber7 VW TOURAN & SKODA OC ... Katowice .::SILESIA TEAM::. | 2007-03-12 10:44:52 48 powinno być wg fabryki...
w praktyce 51 wchodzi bez problemu |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2007-03-12 12:21:10 Dokładnie... silnik w Espero, jak i w większości starszych aut pracuje wyłącznie w jedną stronę a za ruch wycieraczek, i zmianę kierunku obrotowego odpowiada przekładnia (mechanizm), czyli ów metalowe "ramiona".
W tej chwili, w zaawansowanych konstrukcyjnie, a więc nowych autach do napędu wycieraczek wykorzystuje się tzw. silniki rewersyjne, które nie posiadają klasycznego mechanizmu, który bezsensownie zajmował miejsce w okolicach podszybia. Poza tym, zastosowanie wspomnianych silników rewersyjnych wymusiła technologia "ułożenia" ramion wycieraczek, jak np. w Seacie Altea, gdzie ów ramiona miejsca spoczynkowe mają "w pionie" a konkretnie w specjalnych zagłębieniach słupka A. Pozdrawiam - SpeedR |
markus Espero 1,5 DOHC Mikołów | 2007-03-19 19:26:41 Witam
Dzisiaj sie uporałem z wycieraczkami które w pozycji spoczynkowej wracały do góry o ok. 1cm. Zdemontowałem raz jeszcze nowy mechanizm i przesunął o ok. 2mm blaszke (uprzednie luzując śrubę) która łaczy mechanizm z przekładna silnika i po złożeniu wycieraczki w pozycji spoczynkowej nie wracają do góry. Przesunął go w lewą stronę patrząc na mechanizm w płaszczyźnie poziomej mając przekładnie z lewe strony. pozdrawiam markus |