| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:05:41 Koledzy, potrebuje pomocy kogos kto sie zajmowal komputerem, chodzi o Mk7 1.6 16v,a konkretnie chodzi mi o 2 sprawy:
- jak sie go wyjmuje? da sie go wyjac z tej przynitowanej "okladki"? - czy posiada jakies wolne wejscia? o takie pinowe mi chodzi... prosze o wyrozumialosc, meczylem wyszukiwarke ale nic mi nie pomogla, poza tym ze go zlokalizowalem, a ja potrzebuje isc krok dalej.... z gory serdeczne dzieki |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:11:03
czyli jednak nita skurczybyka trzeba usunac.......ma ktos sugestie jak to zrobnic w chirurgiczny sposob..?? bo na hardziora moge ale wole nie, w koncu obok jest komputer....
a co do pinow to pytanie jest czy ten komputer posiada jakies wejscie ktore nie jest podlaczone, tzn czy zostaje jakies po prawidlowym podlaczeniu?? gdyby sie okazalo ze tam jednak sa piny wolne to bardzo bym sie cieszyl, pstrykne zaraz fotke ktora wyjasni co tam chce podlaczyc |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-03-19 21:12:21 roznitowac mozesz delikatnie malym wiertelkiem na wiertareczce... ale co Ty chcesz do kompa podlaczac?? |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:13:25
odpada, nie mam wiertarki w zasiegu...... zostaje metoda na hardziora.... juz mowie co tam chce podpiac, od razu mi powiecie czy dobrze kombinuje |
holland2 opel vectra B Dębica | 2007-03-19 21:15:53 kamikadze..... |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:16:40
ćśśśś.......zaraz pokaze |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-03-19 21:16:40
juz Ci moge powiedziec,ze nie |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:44:20 |
holland2 opel vectra B Dębica | 2007-03-19 21:53:53 hmmm...chyba coś nie kumaty dzisiaj jestem... ....co to ma niby robić??? |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 21:56:26
mam nadzieje ze to.... |
Barti16v Essi Mk7 Kraków / Wien (A) | 2007-03-19 23:50:20 wiec tak.....
nit musialem zniszczyc, jak mowil maciek, bez tego nie da sie wyjac kompa, u mnie (EEC IV) ma on taka zaslepke z gory, po ktorej zdjeciu faktycznie wystaje czesc karty, tam to wpialem - pasuje dokladnie na ta karte tym wejsciem ktore jest widoczne na 2 fotce, tak jak mi mowiono jest to plug&play, po wpieciu o dziwo nie chcial mi od razu zapalic (pompa chdzila dluuuugo) a zapalic nie chcial, ale oczyscilemte styki i odpalil, wiec mysle ze to bylo wina, no nie moglem sie powstrzymac i zrobilem maly lot testowy, uwzgledniajac poprawke na duza autosugestie w takiej sytuacji moge jednak powiedziec ze chodzi calkiem calkiem, ale to pare kilosow zoriblem przy b kiepskiej pogodzie wiec co do oceny to sie wstrzymam - za 2 tyg jade do Polski wiec wszstko wyjdzie na trasie, od razu porownam spalanie,
odpowiadajac na pytanie: tak, to jest dedykowane prawdopodobnie do mojego silnika (1.6 16v) choc tu istnieje mozliwosc ze jest to do 1.8 130KM ale dlatego zobaczymy w trasie wszystko sie okaze, na razie tylko nie moge kompa wcisnac spowrotem tak ladnie - bo to siedzi na nim, u gory ale chyba po prostu na sile to wcisne w te zaczepy plastikowe wiec na razie nic nie mowie o efekcie - wszystko wyjdzie na trasie, ale jestem dobrej mysli
[ wiadomość edytowana przez: Barti16v dnia 2007-03-19 23:53:10 ] |