Wymiana przewodu z CTS do ECM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos z was juz to robil??
nie moge znaleśc z postach nic na ten temat
a chce wyminic kabelek od cts bo jest gdzies walniety po drodze bo czujik jest dobry a nie daje odczytow na kompa
  
 
Cytat:
2007-03-19 21:51:00, Miccelo pisze:
czy ktos z was juz to robil?? nie moge znaleśc z postach nic na ten temat a chce wyminic kabelek od cts bo jest gdzies walniety po drodze bo czujik jest dobry a nie daje odczytow na kompa



chyba nikt tego nie robił, to usterka nietypowa.

Po prostu przeciągnij kabel od cts pinu B do pinu B12 komputera i od A do A11 komputera i wszystko...

Najpierw sprawdź miernikiem, czy rzeczywiście pomiędzy pinami CTS i komputera nie ma przejścia - jakoś trudno mi w to uwierzyć.
Poza tym ze schematu wynika, że do A11 podłączony jest również MAP - może to on szwankuje?
  
 
mam dwa bledy 14 i 21 jeden czytajac instrukcje i sprawdzajac co sie da mysle ze gdzies sa uszkodzoene prewody od tych czujnikow bo czujniki sa dobre ale moze gdzies kabel masujacy jest wlaniety albo gdzies jest zwarcie po drodze
jak dobrze mi sie zdaje te kable wszystkie ida jakos po prawej stronie autaniedaleko ECM??
  
 
Cytat:
2007-03-19 23:28:21, Miccelo pisze:
mam dwa bledy 14 i 21 jeden czytajac instrukcje i sprawdzajac co sie da mysle ze gdzies sa uszkodzoene prewody od tych czujnikow bo czujniki sa dobre ale moze gdzies kabel masujacy jest wlaniety albo gdzies jest zwarcie po drodze jak dobrze mi sie zdaje te kable wszystkie ida jakos po prawej stronie autaniedaleko ECM??



nie wiem którędy one biegną, na pewno jedna gruba wiązka idzie za akumulatorem, po przeciwnej stronie też jakieś kable są, ale do kabiny wchodzą chyba przez otwór po stronie kierowcy (tak mi się wydaje)
jeśli masz dużą pewność, że to wina kabli, to po prostu odetnij stare tuż przy wtyczce i przeciągnij nowe do komputera i tam też odetnij przy wtyczce. Jak masz schemat i trochę pojęcia o tym to obie poradzisz.