| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bladyy78 Bielsko | 2007-03-08 11:06:51 Ja miałem podobna sytuacje kiedys w polonezie po zamontowaniu lpg stag-2 auto paliło w miescie 8 litrów lpg po miesiacy spalanie skoczyło do 16 litrów i niestety nic nie dało sie juz zrobic zadne regulacje nie pomagały. Jedyna zeczą co mogłem zrobic to sprzedac auto i pozbyc sie problemu. |
holland2 opel vectra B Dębica | 2007-03-08 13:31:30 A ja bym zaryzykował z wymianą mixera skoro ten problem jest od zawsze... Średnica max 32 mm dla tego silniczka. oczywiście wtedy trzeba by było wyregulować instalację od nowa... Myślę że powinno pomóc...chociaż na pewno zdławisz benzynkę trochę bardziej. No ale coś za coś... Powodzenia. |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-03-08 14:25:22
Jak spaliny na benzynce??? Sporo po mieście pije. |
kajty VW Vento GLX chełm | 2007-03-08 22:35:37 Widzę,że nie pozostałem sam w biedzie, BARDZO dziękuje za wszystkie uwagi, napewno przeanalizuje wszystkie.
Zdecydowałem sie na gruntowną diagnostykę silnika (kompresja, zapłon, sonda, spaliny, błędy ECU itd..) napisze o wynikach, a jak narazie po dzisiejszym tankowaniu 16,5l !!!! sukces, ustawienia na prawej granicy krokowiec wyłączony (sprawdzałem jak działa ten mój Stag 2L i..... wcale nie działa, no może od 3000 obr/min i po kilku sekundach. Gdy uda mi się dojść do normy pomyślę o wymianie, może Bingo, a może Blos? Z tym zapłonem tak myślałem, że tzreba specjalną lampę (moja zwykła), a co do miksera? - to im większy tym lepszy (tak gdzieś wyczytałem) tylko regulacja trudniejsza (prosze o wyjaśnienie jeżeli sie mylę) poza tym mam na dolocie zwężkę ( w obudowie filtra była oryginalnie fabrycznie wstawiona w rurę wychodzącą do wtrysku) gazownicy mówią że tak ma być - może ją wywalić, tylko co będzie na Pb? czy nie wzrośnie już i tak duże zużycie? (więcej powietrza = więcej paliwa) |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2007-03-09 00:28:00
Gdy mikser jest za duży to nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia do zasysania gazu z parownika. Można się ratować odkręcając ciśnienie parownika, ale wtedy gaz leci w bardziej spontaniczny i niekontrolowany sposób, zwłaszcza przy małych obciążeniach, hamowaniu silnikiem itp. Czyli właśnie w warunkach jazdy miejskiej, zimnego odpalania. |
kajty VW Vento GLX chełm | 2007-03-21 20:01:33 SUKCES !!! Po dzisiejszym tankowaniu 10,6 l/setkę w mieście !!! JES, JES, JES !!! Wymiana miksera na 34mm tylko zamuliła silnik. Problem tkwił w zapłonie, tyle że nie w ustawieniu a w czujniku halla. Wcześniej kiedyś po podłączeniu do VAG-a pokazywał bąd tego czujnika tylko pieprzony mechanior mówił, że tak zawsze pokazuje bo silnik stoi (podobne opinie słyszałem na forach) kazał wymienić sondę i tyle BZDURA !!!! U innego mechanika po kontroli VAG-iem tak samo pokazał błąd węc pomyślałem nic nowego, a on mi mówi, że uszkodzony i tzreba wymienić. Dał mi za 50,- używany i po kłopocie. Zaczynam w końcu lubieć moją VĘTKĘ. |
piotrsul75 sulechow | 2007-03-21 20:44:43 . Problem tkwił w zapłonie, tyle że nie w ustawieniu a w czujniku halla. Wcześniej kiedyś po podłączeniu do VAG-a pokazywał bąd tego czujnika tylko pieprzony mechanior mówił, że tak zawsze pokazuje bo silnik stoi (podobne opinie słyszałem na forach) pewnie mechanik mial racje ze na zgaszonym silniku pokazuje blad umnie tez tak pokazuje a autko dzial jak lala |