Czary mary ze wzmacniacza :))))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM
PODŁĄCZYŁEM WZMACNIACZ DO WCZEŚNIEJ DOBZRE GRAJACYCH GŁOŚNIKÓW I RADIA I DZIAŁA LEPIEJ O NIEBO LEPIEJ NO I GŁOŚNIEJ ALE DO PEWNEGO MOMENTY (( JAK WŁĄCZE SILNIK TO Z GŁOŚNIKÓW ALE TYLKO TYCH PODŁĄCZONYCH DO WZMACNIACZA WYDOBYWA SIE NIEMIŁY DŹWIĘK PO PROSTU SŁYSZE SILNIK W GŁOŚNIKOACH , DLACZEGO? POPROWADZIŁEM ODDZIELNĄ WIĄZKE PROSTO Z AKUMULATORA I DODATKOWO USIEMIŁEM WZNACNIACZ DO KAROSERII I NIEWIELE TO DAŁO HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
przez zasilanie pewnie dostaja sie jakies smieci. Należaloby podłączyć rónolegle do zasilania jakis kondensator. Powinno pomóc.
  
 
pisz kolego bez CAPS LOCKA
  
 
TU masz troche na ten temat,

Co dokładnie słyszysz w tych głośnikach? świst czy cykanie?
 
 
Norma i częsty przypadek... Zbierasz zakłócenia. A jak wzmacniacz to używka, to raczej pewne, że jest delikatnie mówiąc "czuły". Zakłócenia zbiera ci albo z zasilania i układu zapłonowego, poprzez zasilanie, albo poprzez tor audio. Sprawdzisz to odłączając chinche najpierw od wzmacniacza i sprawdzając czy dalej brumi, a potem od radia. Bo możliwe, że zakłócenia zbiera ci przewód sygnałowy. Jeśli zakłócenia idą z radia, to sprawdź jego masę (jak masa idzie po przewodzie antenowym lub jest jakaś niepewna, to często się tak dzieje). Jeśli wszystkie te zabiegi nie pomogą, to zostanie ci zakup filtra separatora mas sygnałowych. Taka beczułka z chinchami wystającymi z dwóch stron. Montuje sie to w torze audio między radiem, a wzmacniaczem.
  
 
Daj zdjęcia jak wygląda zasilanie u ciebie tego wzmacniacza, jestem ciekaw jakie masz kable RCA i kabel zasilający .

pozdr
  
 
kabel zasilający do wzmacniacza to dwa chinche oryginalnie robione to powinny być dobre, puściłem jes progiem wewnatrz auta a zasilanie pociągnołem bezpośrednio z akumulatora i też nic to inedało
  
 
a kabel zasilający to zwykły kabel zasilajacy nie ekranowany po prostu 3 żyły
  
 
w głośnikach słysze gokładnie prace silnika jak bam gazu to dźwięk jest intensywniejszy im większe obroty tym wiekszy gwizd takie piszczenie łiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  
 
nie prace silnika tylko alternatora
  
 
1. Sprawdź stan mas na wzmacniaczu i radiu.
2. Poprowadź zasilanie przewodem jednożyłowym o wymaganym przekroju.
3. Sprawdź stan alternatora, jego okablowanie, regulator i szczotkotrzymacz.
4. Możesz dołożyć kondensator przeciwzakłóceniowy na wyjściu alternatora.