Przepalający się bezpiecznik przy wysokich obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam załozoną instalację STAG-300 w Maździe 626 z silnikiem 2.0 (1999r). Przy wysokich obrotach (ok. 5000) przepala się bezpiecznik i wyłącza się zasilanie gazem. Centralka wyje jak przy braku gazu. Czytałem forum, ale niestety takiego przypadku nikt nie opisał. Jutro coprawda wybieram się do gaziarzy, ale może w międzyczasie coś poradzicie i nie trzeba będzie marnować czasu i kasy na dojazd.
  
 
Ładowanie alternatora, zmierz napięcie ładowania na początek
  
 
Ładowanie ok, cewka ok ... cięzko wyczuć co się dzieje. Jadę na wymianę komputera sterującego, zobaczymy...
  
 
No i problem rozwiązali chłopaki z Eko-car. Wymiana komputera i spokojnie nawet do 6000 dochodzi bez palenia.
Dobra robota panowie, zobaczymy jak będzie ze spalaniem i zapamiętywaniem MAP.
  
 
Prawdopodobnie miałeś problem z miejscem z ktorego gazownik podłączył zasilanie do komputerka.
Jakoś dziwnie i idiotycznie gazownicy upodobali sobie cewke zapłonowa aby z niej podłaczyć 12V (+po stacyjce) ze juz o + branym z zasilania wtrysków nie wspomne. Zgrozo... widać ze sie nie oriętują jak wygląda w tym miejscu napięcie
Do szkoły... temat nie dotyczy tylko tej instalki
Pozdrawiam a tak na marginesie to pewnie problem powroci
  
 
Cytat:
2006-12-13 08:17:01, xTroll pisze:
Prawdopodobnie miałeś problem z miejscem z ktorego gazownik podłączył zasilanie do komputerka. Jakoś dziwnie i idiotycznie gazownicy upodobali sobie cewke zapłonowa aby z niej podłaczyć 12V (+po stacyjce) ze juz o + branym z zasilania wtrysków nie wspomne. Zgrozo... widać ze sie nie oriętują jak wygląda w tym miejscu napięcie Do szkoły... temat nie dotyczy tylko tej instalki Pozdrawiam a tak na marginesie to pewnie problem powroci



U mnie też się przepala, też Eco-Car ale podłączenie bezpośrednio do aku czyli porządnie (zresztą jak cała instalka) Zalecają też wym. kompa. (no i pewnie mają rację...)

Ps. jakiej wartości powinien być bezpiecznik (od aku do kompa)?
Bo ostatni przepalony wywaliłem a nie spojrzałem ile A bo może się naprawiło...

[ wiadomość edytowana przez: ZicZac dnia 2007-03-24 20:41:39 ]
  
 
Niech zgadnę, wtryskiwacze to Valtek/Rail 1 Om - żółte ?
  
 
Cytat:
2007-03-25 04:28:12, Gustaw6666 pisze:
Niech zgadnę, wtryskiwacze to Valtek/Rail 1 Om - żółte ?



Coś tam żółtego jeżeli chodzi o instalację jest...nie znam się, są 4szt. a co?
  
 
Często w hurtowniach kompletuje się układ z wtryskiwaczami 1 Om, pozostawiając 10 A bezpiecznik. Tymczasem przez takie wtryskiwacze przepływa roboczo prąd mogący przekraczać wartość 10 A, jeśli się nie myle, trzeba zapodać bezpiecznik np 15 A ( lub 20 A - niech się montażyści wypowiedzą)
  
 
Cytat:
2007-03-25 21:55:18, Gustaw6666 pisze:
Często w hurtowniach kompletuje się układ z wtryskiwaczami 1 Om, pozostawiając 10 A bezpiecznik. Tymczasem przez takie wtryskiwacze przepływa roboczo prąd mogący przekraczać wartość 10 A, jeśli się nie myle, trzeba zapodać bezpiecznik np 15 A ( lub 20 A - niech się montażyści wypowiedzą)



Znalazłem ten bezpiecznik, miałem 7,5A...