MotoNews.pl
  

Problemy z essim...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Od paru godzin przegladam forum,bo mam pare problemów z moim essim Pierwszy to cieknąca maglownica,ale juz troche poczytałem i moze mi sie rozwiązać problem,mianowicie cieknie mi od strony kierowcy(ulany cały wachacz po lewej stronie od środka ) z przewodów wydaje mi sie ze nie cieknie z miejsca gdzie wchodzi kolumna kierownicza też raczej nie,bo nie jest mocno ulana,natomiast pod spodem jak pod autem sie leży to widać świeży olej Druga sprawa dotyczy hamulcy,również czytałem,ale u mnie jest dziwna sytuacja.Rozpędzamy sie powiedzmy 80 km/h pedał w podłoge (bez ABS) prawa strona blokuje koło,lewa praktycznie nie blokuje wcale,czasem chwyci na dosłownie metr i znowu puszcza,ale przeważnie nie zablokuje co do tylnich to też są słabe bo na wciśniętym nożnym,można rękami obrocić kołem, Tarcze z przodu nie są podjechane,nie mają kołnieża klocki też wygladają na dobre.Praktycznie mam 1 dobrze hamujące koło a reszta to słabo.W lipcu mam przegląd i musze to naprawić nie wspominając o pukającym sworzniu lewego wahacza z przodu,oczywiście zaolejonego . Normalnie ręce opadają.Troche sie rozpisałem,ale wole to w jednym wątku napisać wszystko.Jutro popołudniu postaram sie wrzucić foty z moimi usterkami do wglądu.Może mnie ktoś oświeci co i jak Pozdrawiam
  
 
W kwestii hamulców. Zatarte tłoczki i pewnie zamordowany (czytaj stary i brudny) płyn hamulcowy. Do tego zanieczyszczone przewody hamulcowe, a i pewnie niedrożne kanały w cylinderkach. Może samo płukanie coś pomoże, ale szczerze nie sądzę.
  
 
Jutro płyn będzie zakupiony nowy i świerzy Także nie obejdzie sie bez przedmuchiwania i odpowietrzania Teraz tylko być dobrej myśli,że pomoze.Dzięki za post Co działać w momencie jak to niepomoże A za chwile poczytam o tym starym i brudnym pozdro
  
 
up
  
 
A ręczny Ci trzyma ?
Jeżeli tylne hamulce wcale nie blokują kół, na 99% zastały się samoregulatory.
  
 
Ręczny akurat trzyma Ale też by go można podciagnąć troche,bo dość wysoko trzeba podnieść dzwignie od ręcznego
  
 
Zdjęcia mam porobione także jak tylko znajde kabel do cyfrówki to powrzucam zdjęcia taj maglownicy Nie wygląda to za ciekawie,no i gadałem z moim znajomym mechanikiem,że może mi za jakies 250 zł załatwić na przełożenie Z tego co też zauważylem to chyba jest rozbieralna,bo przewody które wchodzą do maglownicy są wkręcane.Aha dzisiaj wymyje karcherem wszystko co tam jest zalane olejem i bede szukal miejsca z którego cieknie,bo niezabardzo idzie określić skąd
  
 
Zdjęcia już wrzucone Po pracy zumyłem karcherem i jak narazie jest sucho troche trudno określić skąd cieknie Ale poczekam do jutro jak sie coś nazbiera i porobie nowe zdjęcia i powklejam









  
 
Nikt mi nic nie podpowie ...