MotoNews.pl
5 Blos do Instalki I generacji??? (140562/0) - PT
  

Blos do Instalki I generacji???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Istnieje wogóle Blos do instalki I generacji??? DO auta gaźnikowego bez kompa??? Jeśli to głupie pytanie to nie bijcie prosze
  
 
zalezy jaki masz filtr powietrza (gdzie założony jak bezposrednio na gażniku to bedzie problem, jeżeli puszka jest w komorze silnika to można)a jakie to auto??
  
 
Filtr jest nad gaznikiem od razu, dolot z blotnika.Auto Vw golf II 1.6 gaznik elektronik instalka BRC.
  
 
To w takim razie proponował bym ci żebys odpuscił sobie blosa Golfy dobrze chodza na mikerach,a po założeniu blosa może bys miał to samo co na mikserze,i cieżko byłoby z przerobieniem dolotu.
  
 
Fakt auto chodzi dobrze.Czyli uwazasz iz gra nie warta swieczki? Fakt ze bylby problem z przerobka dolotu, a raczej nie z przerobka a prawidłowym działaniem czyli poprawnym zasysaniem powietrza. Wpierw musialbym dobrze zestroic dolot.Wyalilbym filtr, rure wyprowadzil na zasysanie zimnego np.pod atrape i na koniec stożek. To wtedy raczje problemu z wpieciem by nie bylo.Ale koszta by juz rosly i moze rzeczywiscie jest to malo oplacalne...
  
 
I jak zdecydowałeś się czy nie - bo mam właśnie ten sam problem - na mikserze działa dobrze ale może będzie lepiej na bloskie
  
 
Lepsze jest wrogiem dobrego...
  
 
Mogę się kompetentnie wypowiedzieć w temacie, bo ujeżdżam auto gaźnikowe, które jeżdziło już w przeróżnych konfiguracjach: gaźnik + mikser, gaźnik jako mikser, bez gaźnika tylko LPG z kolektorem MPI + mikser, kolektor MPI + Blos, a ostatnio niestety gaźnik + Blos (tylko na LPG).
Najfajniej jeżdziła konfiguracja kolektor MPI + Blos. Ze spokojnej limuzyny zrobiło się auto z niezłym wykopem. Z kolei
przy konfiguracji z gaźnikiem jedyny zysk z Blosa to stabilny skład mieszanki, żadnych dziur w mocy, zadławień itp. Jednak tutaj to gaźnik i gaźnikowy kolektor jest wąskim gardłem i Blos nie ma możliwości rozwinięcia skrzydeł. Nie ma przyrostu mocy po zastosowaniu blosa tak jak przy autach MPI. Jesli auto dobrze chodzi na I generacji to nie warto wydawać kaski na blosa.
Poza tym jeśli gaźnik ma jeździć też na benzynie to potrzebny jest blos z podnoszoną przepustnicą.
  
 
tylko co tu zrobic jak gazu kiedys zabraknie?
  
 
Trzeba po prostu tankować zanim się skończy, tak jak na benzynce. Już ze 4 lata tak jeżdżę, włącznie z wyjazdami wakacyjnymi na drugi koniec polski.
  
 
wsumie i tak sucho mam w baku od paliwa od roku heh - a mam silnik uno 1,5/ritmo to moge dać sam kolektor od wielopunkta albo od turbo
  
 
Najlepiej w takiej sytuacji przełożyć nie tylko kolektor, ale cały dolot.
  
 
Cytat:
2007-03-27 22:50:13, gondoljerzy pisze:
Najlepiej w takiej sytuacji przełożyć nie tylko kolektor, ale cały dolot.



no a nie lepiej stożek?

ps a do plastikowego kolektora ktoś zakładał i do automatycznej skrzyni?
  
 
Znaczy jak? Blos do plastikowego kolektora lub automatu?
Do plastiku to ja bym z zasady go nie dawał, chyba że jest na półce drugi kolektor w zapasie. Na Blosie też potrafi strzelać. Jest to mniej prawdopodobne jak na zwykłej I czy II generacji, ale się zdarza.
Autamaty potrafią i na I generacji jeździć to na blosie tym bardziej.
  
 
niestety plastik i automat