MotoNews.pl
  

[125p] Gaźnik z mechanicznym otwieraniem 2 przepustnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Ponieważ padł mi 2 stopień przepustnicy w gaźniku ze sterowaniem podciśnieniem chciałbym założyć gaźnik z mechanicznym. Dlaczego?
1. Bo takowy mam.
2. Bo na gaźniku "lepiej się zbiera".
3. Wiem, że spali więcej.
Problem polega na tym, że w tym gaźniku są 3 króćce dodatkowe i nie wiem co z nimi zrobić. Przypuszczam, że króćce 1 i 2 mogą być łączone wężykiem między sobą bo mają identyczną średnicę, ale mogę nie mieć racji. I do czego jest ten nr 3?
Po za tym Kaim pisze, że nr gaźnika to 34DCHD-16
Na focie widać oznaczenie 34S2C16 - czy ten gaźnik "podchodzi"?



Pozdrawiam
Waldi
  
 
Przede wszystkim to taki gaźnik ma zupełnie inne dysze i będziezz musiał je pozmieniać. Natomiast niekoniecznie będzie palił więcej i na pewno się da założyć, bo takowy miałem w kombi z 81 roku. Sprawdzę co i jak to dopiszę.
  
 
Jest bez dysz - przełożę. Czekam na info.
  
 
Te dwie cienkie owszem są do połączenia razem wężykiem z góry na dół, ta cienka z boku to tak samo jak w tamtym wylot do podciśnienia, a ten króciec ze zgrubieniem to jest od odpowietrzenia silnika - w Polonezie to jest inaczej rozwiązane i nie ma przewodu do filtra.
  
 
Dzięki.