AIR BAG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

Po podłączeniu poduszki świeci się kontrolka !
Po odpaleniu silnika gaśnie ze wszystkimi,ale po ok.1s się zapala,dlaczego ???
Szukałem w wyszukiwarce,ale nie ma nic pod hasłami "air bag" i "srs",
" poduszka powietrzna" jest 6 tematów z czego 5 o poduszcae pod silnik.
Co mam z tym fantem zrobić,w ASO muszą się komputerkiem pobawić czy jak ?
Dodam,że przy demontażu AIR BAG-a aku był odłączony,a przy podłączaniu był podłączony.
Mariosomegos pisał,że albo taśma,albo odłączałem na podłączonym aku-to odpada.
Rozebrałem 2 raz i nigdzie tam nie znalazłem "taśmy",same połączenia kabel wtyczka.
Nie rozbierałem tego plastiku z 2 części,który można tylko kawałek przekręcić w P i L.
A oprócz tego to co mogłem tam spartolić
  
 
Niestety musiałeś "złapać" jednak jakąś usterkę w trakcie prac,
na poduszkach komp pamięta do skasowania,
leczy cię tylko podłączenie do komputera lub techa w serwisie,
i po zczytaniu błędów będziesz wiedzieć gdzie zatrzeszczało.

pozdrawiam/mpaolos
  
 
nie wem czy pomoge ale o to samo pytałem wczesniej, po odłczeniu poduszki pasazera pali sie kontrolka i musi, trzeba jechac na kompa i kasowac bład tak mi odpowiedzieli, jade dzis na kompa to Ci powiem czy to prawda.
  
 
W fordzie mondeo miałem kiedyś wkurzającą kontrolke AIRBAG-u. Okazało się że czujnik przy pasach bezpieczeństwa (gdzieś tam przy piro) się poluzował i trzeba było podociskać i mineło. Może tu gdzieś coś podobnego jest...
  
 
Skoro powstal taki post to ja zadam tez pytanko.
Juz kiedys zauwazylem,ze nie pali sie u mnie kontrolka AIRBAGow po przekreceniu kluczyka...i sie tak zastanawiam jak to mozna sprawdzic?Tylko podlaczajac pod kompa?I czy np moge kupic jakis kabel diagnostyczny i zalatwic sobie oprogramowianie.Czy wogole sam ktos probowal cos takiego zrobic?
  
 
Cytat:
Juz kiedys zauwazylem,ze nie pali sie u mnie kontrolka AIRBAGow po przekreceniu kluczyka...i sie tak zastanawiam jak to mozna sprawdzic?Tylko podlaczajac pod kompa?I czy np moge kupic jakis kabel diagnostyczny i zalatwic sobie oprogramowianie.Czy wogole sam ktos probowal cos takiego zrobic?



może to banalne, ale żarówkę sprawdzałeś?
  
 
hmm...no moze nie glupi pomysl ale by sprawdzic ta zarowke to raczej trzeba sie jakos do niej dostac tylko jak?!Troszke to jest zabudowane przeciez
  
 
w przypadku omegi C można dostać się na tyły licznika,odepnij pokrywę od bezpieczników i popatrz w którym miejscu zmieści się rączka(mnie się zmieściła a najmniejszej nie mam)i na "macanta"znajdziesz żaróweczkę,przekręcasz ,wyjmujesz, sprawdzasz. proste?A jak będzie ręka bolała to pamiętaj : nikt nie mówił że będzie lekko.
komp raczej nie wykazuje błędu polegającego na przepaleniu żaróweczki we wskaźnikach.
  
 
Zdecydowanie trzeba wyjąć licznik-deskę i sprawdzić żarówkę
czy nie spalona lub wyjęta - sprzedawca nie naprawił poduszek
jeno wyjął żarówkę, tak robią - poszukaj w wyszukiwarce gdzieś
widziałem instrukcje wyjmowania deski, kilka śrubek, wloty powietrza itd. (u mnie program po podpięciu wykazał uszkodzenie żarówki poduszki w desce!!!)

co do softu i kabla:
kabel allegro OBD2 - do 100zeta, tak na szybko: com/obd2-41,99zeta zadzwoń do gościa spytaj czy z Omcią działa
program opel tech2 - z netu,
radość z kasowania usterek i kombinacji - bezcenna


pozdrawiam/mpaolos

[ wiadomość edytowana przez: mpaolos dnia 2007-04-17 22:03:17 ]
  
 
Cytat:
... komp raczej nie wykazuje błędu polegającego na przepaleniu żaróweczki we wskaźnikach.


A w właśnie, że wykazuje przepalenie kontrolki poduszek

pzdr
imersion
  
 
Taśma jest na kolumnie kierownicy, jej wymiana wymaga zdemontowania koła kierownicy i paru innych bambetli.
Objawy uszkodzenia taśmy są właśnie takie że przekręceniu klucza kontrolna gaśnie i zapala się po krótkiej chwili na nowo.

Jest temat na forum gdzie pisze o tasmie airbagu.
  
 
zarówka moze i swieci ale ostatnio widziałem tak mądrze zrobieone zegary i własnie podczas przerecanie nie swieciła zarówka (to własnie mi zasugerowało ze coś nie tak) później nikt nie zwraca uwagi
a wiec ktos podkleił pod tarcze zegarów grubatasme zarówka sie swieciła ale na zew nie było widać.
a co do skasowania błedów tylko tech i tylko podłaczenie. Nie da rady zeby udało sie winny sposób skasowac. ten bład jest zapamiętywany na stałe.
pozdr
  
 
czyli na 99% do ASO na wykasowanie ???
zapomniałem napisać,że musiałem zrobić parę kursów bez poduszki
  
 
Cytat:
2007-04-17 22:01:17, mpaolos pisze:
Zdecydowanie trzeba wyjąć licznik-deskę i sprawdzić żarówkę czy nie spalona lub wyjęta - sprzedawca nie naprawił poduszek [ wiadomość edytowana przez: mpaolos dnia 2007-04-17 22:03:17 ]


Hmm no mam nadzieje,ze tak nie zrobil,bez rozebrania deski sie nie obedzie ale to dopiero w weekend bo w tygodniu brak czasu dzieki za informacje.ten interfejs chyba sobie sprawie i pobawimy sie pozdrawiam
  
 
jak bedziesz w Gdansku mam interfejs i mozemy kasować do bólu przy piwku sącząonym do białego rana. a i mozna zawsze sprosić innych zeby sie dołaczyli z własnym ekwipunkiem grillowo obozowym.
pozdr