MK 4 jak poprawić osiągi ????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam escort 1.3 na gaźniku z lpg rok 1989
chicałbym poproawić osiągi mojego autka ale nie wiem jak i od czego zacząć?

najlepiej jakby ktoś mi jeszcze opisał jak to zrobić
Zaczynając od najprostszych rzeczy




[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2007-03-30 23:18:59 ]
  
 
najprostsza żeczą (!) jest sprzedaz tego auta i kupienie auta z wiekszym silnikiem...
  
 
najłatwiej chyba wsadzic silniczek 1.6 w mk4 były takie fajowe co korek wlewu oleju nie był na gwint a on generował ponad 100 koni

yyyyy co ja pisze - od xr3i ja oznanczen nie znam
  
 
o bugz popowiedział jeszcze prostszą

a
  
 
Po 1) pisze się RZECZ. a po 2) kolega djmagilla napewno nie zadał tego pytania, po to żeby ktoś napisał mu sprzedaj i kup coś większego...

Na początek: strumienica, wydech przelotowy, dolot, stożek, itp. drobne modyfikacje...
  
 
Cytat:
2007-03-30 15:50:33, MaRio-sKaTe pisze:
Na początek: strumienica,



toś palnął

najlepiej jest nie robic z tym silnikiem nic.. stozek mozesz wrzucic,LPG wywalic, podobnie jak srodkowy tlumik, a koncowy zastapic jakims ulterem universalnym. ew przy gazniku cos pogrzebac, ale to juz do fachowca musialbys sie udac z tym, ze zmiany w osiagach auta beda raczej kosmetyczne. Jak masz wolny hajs tro inwestuj w blachare i lakiernika.. stosunek efektow do nakladow bedzie lepszy biorac pod uwage,ze jest to Ford z 89 roku

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-03-30 16:03:30 ]
  
 
Cytat:
2007-03-30 15:50:33, MaRio-sKaTe pisze:
Po 1) pisze się RZECZ. a po 2) kolega djmagilla napewno nie zadał tego pytania, po to żeby ktoś napisał mu sprzedaj i kup coś większego... Na początek: strumienica, wydech przelotowy, dolot, stożek, itp. drobne modyfikacje...




i na bank masz +20KM tak??

a za to bedzie miał ubezpieczenie i rejestracje
  
 
powiem krótko.. najtaniej to wywalić kanapy, deskę, fotel pasażera.. i co się da aby masę zmniejszyć...

..ciekawe na co mu przelotowy wydech w 1.3... wolnossącym...

możesz oczywiście gaźniki webera założyć, uturbić.. etc.. ale to chyba nie te finanse jakie interesują...
  
 
No z 1.3 to faktycznie, Veyrona nie bedzie Pitrek dobrze pisze, przelot to go raczej rozprezy moze bedzie mial doł ale o gorze moze zapomniec. Skoro piszecie o Stozku i strumienicy to ja moge napisac magnetyzery ale po co jak to nic nie da. On zapewna nie ma KAT-a to strumienica tez zbedna. Swap na 1.6i 90KM nie polecam, bo to taczka straszna Polepszenia osiagow rowna sie wiekszemu spalaniu, pomysl
  
 
chcę poprawic osiągi a niezmieniac silnika ani auta!!!

narazie mam zamiar kupic

-wydech
-filtr powietrza (choc on racej mi niedołoży za dużo mocy tylko efekt dźwiękowy )
-gaźnik (tylko niewiem gdzie taki dostac) (ale najbardziej by mi na nim zależało)

-myślałem splanowac nieco głowice

????????????i co byście mi jeszcze doradzili by jeszcze zwiększyc efekty??????????????
  
 
ech ludzie....przeciez silnik 1.6 nawet wersje 105 kucy kupisz za max 500pln. Ja wlasnie swoj bez osprzetu goly za 200pln puscilem. Poprostu nie ma bata zeby ci sie to kalkulowalo a swpa zajmie ci jeden dzien. Poza tym mozesz wsadzic 1.6 pod swoje graty i juz bedziez roznica. Nie powinno byc problem zwlaszcza ze masz lpg
  
 
co ty chcesz tym wydechem osiągnąć? lepsze wrażenia? jak już bardzo chcesz coś bez zmian bloku to polerka kanałów, odelżenie koła zamachowego, od nowa wyważenie silnika... wałek inny... gaźnik inny... ale koszty.. kosmiczne...

wszystko co potrzebujesz dostaniesz na:
sklepik...
  
 
zgadzam sie z rexem lepiej kupić jakieś 1,6 i efekty wyjdą lepsze niż cokolwiek zrobione przy 1,3 a koszty porównywalne beda