Z czym to sie je.....czyli tylny zawias w mk4 - ktoś wie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, gdzie konkretnie zakłada sie takie hmm... gumki, tulejki... oblookałem całe podwozie i nic mi na myśl nie przychodzi, stabilizator ma większy przekrój, mocowanie bebna też

ponizej kilka fotek tego "czegoś"







[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2007-04-05 23:36:09 ]
  
 
^^UP^^
  
 
A to nie są tuleje wahacza?
  
 
Ta w niebiesko-białym kartonie wygląda mi na łożysko McPersona, (prawdopodobnie jeśli się nie mylę że to to) montuje się go jako górne mocowanie amortyzatora z przodu.
  
 
a to nizsze na zdjeciu
wyglada jak gumka od tylniego stabilizatora z xr3ki
chcetnie kupie 4 takie gumki
  
 
PANOWIE PANOWIE 1 zdjecie - gumka w opakowaniu, 2- sama gumka, problem ze stabilizator ma chyba wieksza srednice, moze ktos wytlumaczyc gdzie dokladnie sie montuje to cos ?? przy bebnie czy do karoserii ??
  
 
arek miał rację
  
 
TEN STAGBILIZATOR PRZECHODZI PRZEZ CALE AUTO na szerokosc ??

ja takiego nie mam

chyba ze 5d nie mialy, jest tylko 1stabilizator od wachacza do ramy, wachacz amorek i tyle.
  
 
Ja się zasugerowałem rysunkiem na pudełku.
  
 
tośmy się dogadali - mówiłeś że masz stabilizator
  
 
to jak nie mam stabilizatora to jak nazwac to cos co idzie od wachacza do ramy ........... ten pret ??
  
 
To drążek reakcyjny. A ta tulejka rzeczywiście może być od mocowania go do nadwozia.
  
 
Cytat:
2007-04-06 11:03:06, WilK pisze:
To drążek reakcyjny. A ta tulejka rzeczywiście może być od mocowania go do nadwozia.


chwila bo sie pogubielm juz, ten pret co jest na fotce slawasa to drazek rekreacyjny ?? ja nic takiego nie mam a do preta ktory w moim przypadku idzie od bebna do nadwozia nic takiego nie pasuje
  
 
Wahacz masz poprzeczny. A w obudowę piasty jest na gumach przykręcony drążek reakcyjny wzdłużnie do przodu. Pod dolnym mocowaniem amortyzatora masz otwór, przez który przechodzi. Na nakrętkę M24 to jest skręcone, tak? Taki pręt grubości około 25mm z nagwintowanym jednym końcem, a drugim z tuleją umocowaną w nadwoziu.
  
 
Cytat:
2007-04-06 11:11:39, WilK pisze:
Wahacz masz poprzeczny. A w obudowę piasty jest na gumach przykręcony drążek reakcyjny wzdłużnie do przodu. Pod dolnym mocowaniem amortyzatora masz otwór, przez który przechodzi. Na nakrętkę M24 to jest skręcone, tak? Taki pręt grubości około 25mm z nagwintowanym jednym końcem, a drugim z tuleją umocowaną w nadwoziu.



dokladnie tak jak mowisz, czyli to "cos" z fotek ni bata nie podejdzie

mozesz powiedziec co najczesciej pada w tylnim zawiasie (jakie gumki, tulejki itd) szykuje sie na wymiane calego zawieszenia (przod mam juz zrobiony na cacy) ale tyl tanczy tak jak chce, jak sa poprzeczne nierownosci to mam wrazenie ze chce mnie wyprzedzic
  
 
No właśnie tuleje wszelakie padają. Jako ciekawostkę podam, ze dzięki tym gwintom na drążkach reakcyjnych można sobie zbieżność tylnych kół ustawiać, a co za tym idzie zachowanie się w zakrętach. Ja w Chomikach swego czasu na ostro poszedłem i wymieniłem kompletne wahacze, amorki i drążki. No i przecinak się zrobił