AVO-SHOCKS - amorki z pelna regulacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Natrafilem na bardzo interesujace amorki angielskiej firmy AVO-SHOCKS, ktora ma miedzy innymi w programie amory do 126.
maja bardzo dobra renome w UK.



Co je wyroznia:

-regulacja na aucie: 22-stopniowa w wersji regulowanej przy dolnym mocowaniu, 10-stopniowa przy wersji regulowanej od gory – oczywiscie bez jakiegokolwiek odkrecania mocowan itd. Musialbym sie dowiedziec, w jakim wersji sa produkowane te do malana

- przy ustawieniu minimum twardosc odpowiada mniejwiecej serii, przy ustawieniu max. rosnie twardosc o 100%!

- amorki sa ROZBIERALNE

- gazowe

-mozna je otrzymac rowniez gwintowane o roznych wymiarach i w tej wlasnie wersji za drobna doplata mocowania gora/dol typu UNIBALL zamiast gumek w oczkach

- bardzo szeroki asortyment do wielu samochodow



jezeli byloby zainteresowanie, to moglbym zalatwic kilka zestawow. Cena jednego amorka AVO-SHOCK do malucha wynosilaby 350,00 zl (zestaw 4 sztuki przod/tyl 1400,00 zl)

jezeli ktos potrzebowalby AVO-SHOCKS do innego auta lub gwintowane na wymiar to prosze o kontakt ze mna.

[ wiadomość edytowana przez: gts2 dnia 2004-01-31 16:40:48 ]
  
 
pieknie - to zawieszenie w malcu teraz bedzie drozsze od calego maluszka w niejednym wypadku. hehe
grunt to dobry zawias
ale w sumie to wazniejsze sa gumki ...
  
 
hmm amorki ladne, ale ta cena ... niestety nie dla mnie
  
 
cena jest dość "przystępna" od Bilsteinów droższe jedynie o 100 zł.. i mają juz pełną regulacje...
  
 
350 zl za sztuke a gwinty tez?
  
 
UNIBALL w maluchu hmm buda mogła by tego nie wytrzymać, po za tym jeżeli za drobną opłatą ten uniball to ciekaw jestem jaka żywotność tak dla porównania jeden UNIBALL do treningowego lancera Kościuszki kosztuje jedyne 350zł, a co do samych amorów to jak z takimi regulacjami to cena bardzo dobra wg. mnie ale i tak mnie na nie nie stać
  
 
Cytat:
2004-01-31 21:20:15, Gadzio pisze:
UNIBALL w maluchu hmm buda mogła by tego nie wytrzymać, po za tym jeżeli za drobną opłatą ten uniball to ciekaw jestem jaka żywotność tak dla porównania jeden UNIBALL do treningowego lancera Kościuszki kosztuje jedyne 350zł, a co do samych amorów to jak z takimi regulacjami to cena bardzo dobra wg. mnie ale i tak mnie na nie nie stać



myśle ze z grona osób które tu pisza znalazłyby sie może ze trzy osoby które by na taki wynalazek miały kase
  
 
cena 1400 za komplet jest wbrew pozorom dobra... pisałem do producenta (UK) i koszt jednego amorka to 45 funciaków (315 złotych), czyli wychodzi 1260 zł za komplet.... gdyby nie to, że dostawa do PL firmą UPS kosztuje 60 funtów, czyli następne 420 zł...
  
 
mysle ze byloby mnie stac na takie amorki ale nie teraz, najpierw 1.1 a na lato chyba sobie zapodam koszt amorow jest ok tylko ten shipping to przegina
  
 
i nie zapomnijcie, ze dojdzie do ceny amorkow i przesylki jeszcze polskie clo i vat.
przy indywidualnym imporcie wyjdzie ok. 2000,00 zl za 4 sztuki ze wszystkm.

moja cena bylaby 1400,00 zl + wysylka w pocztowa na terenie kraju (20,00zl?) i tylko wtedy do zrealizowania, jezeli zebraloby sie kilka zestawow.

z powodu braku konkretnego zainteresowania wycofuje moja oferte, sorki.

jezeli ktos chce AVO-SHOCKS, to moze je sobie w UK zamowic....
  
 
moje AVO dotarly:



live wygladaja jeszcze ladniej niz na fotce - sa naprawde perfekcyjnie wykonczone. az kusi mnie je wstawic do witryny a nie do auta

roznica w twardosci pomiedzy ustawieniem min. i max jest potezna.

jakosciowo robia duzo lepsze wrazenie niz np. spaxy z porownalnymi bajerami...
  
 
No gratulije sam bym takie chciał...mzoe kiedys sobie takie sprawie..najpierw musze dokonczyc w koncu tego swapa i karoserie...
  
 
Gratuluje
  
 
Dlamnie takie cudeńko odpada bo jednak podwojenie cenu autka jest narazie nieosiągalne
Pozdrawiam
  
 
hmm, a ja szperałem trochę po necie w poszukiwaniu opinii na temat AVO... oczywiście nie znalazłem nikogo, kto miałby je w 126 natomiast dużo osób po ich zamontowaniu narzekało na jakieś stuki/puki . czytałem też o przypadku rozregulowania się :| . mam nadzieję, że szybko się podzielisz wrażeniami z jazdy na nich
  
 
znajomy mial cos takiego w minimorrisie, owszem jezdzil zajebiscie ale zaczelo sie z nich dosc szybko lac ( za duzo piachu blota i soli na polskikch drogach)
  
 
AVO zostaly mi polecone miedzyinnymi poprzez team autocrossowy, ktory jezdzi na amorkach tego producenta od lat. znam ich osobiscie i wiem co mowia - w odwrotnosci do niektorych wypowiedzi nie majacych pojecia o materii laikow w roznych boardach.
o amory zdajace egzamin w autocrossie nie mam najmniejszej obawy przy zastosowaniu na drogach publicznych i na torach plaskich.

nieszczelnosci moga tylko i wylacznie powstac poprzez uszkodzenie uszczelnienia. jezeli bedziesz mial pecha i np. na pierwszych 50 kilometrach jazdy na nowym amorku udezy ci kamien w chromowany "trzpien" i uszkodzi jego powierzchnie, to automatycznie masz po amorku - to uszkodzenie niszczy uszczelnienie i amor zaczyna cieknac. to sie moze zdazyc przy kazdym amorze nie zaleznie od producenta.

amorki moje bez oslon jak na powyzszym zdjeciu sa z pewnoscia bardziej narazone na tego typu uszkodzenia niz amory z tradycyjna oslona.

wzsystko zalezne od zastosowania auta: w rajdach offroad (nieasfaltowane drogi, piasek, zwir, pustynia) uzywane sa wylacznie amory z kolnierzami gumowymi, ktore szczelnie ochraniaja wrazliwy trzpien. przy uzytku na szosach publicznych lub na torach plaskich jezdzi sie bez dodatkowych oslon.

oczywiscie poinformuje o moich doswiadczeniach z AVO - potrwa ale jeszcze ok. 2 miesiace, nim autko bedzie gotowe.
  
 
odgrzewam temat ale w troche innej sprawie


potrzebuje schemat dzialania/budowy regulacji twardosci przedniego amortyzatora (regulacja od gory)

jak by ktos mial to bylbym dzwieczny

-----------------
Franky Garage